اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی هم‌زمان با سراسر کشور از صبح امروز در قم آغاز شد.

ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در استان قم با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور و سالم این دوره از انتخابات از ماه‌ها پیش در استان قم پیش‌بینی شد افزود: هیئت نظارت بر انتخابات اسامی 75 داوطلب تائید صلاحیت شده را در مهلت تعیین شده اعلام کرد که این افراد تا پایان روز دوم اسفند مهلت داشتند تا نسبت به تبلیغات انتخاباتی در چارچوب ضوابط انتخابات نظام پزشکی اقدام کنند.

محسن فرقانی با اشاره به اینکه در حال حاضر و با انصراف 9 نفر 66 داوطلب عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی با یکدیگر رقابت می‌کنند افزود: در ساعات اولیه اخذ رای در تنها شعبه اخذ رای در استان مستقر در دانشگاه علوم پزشکی قم، گروه‌های مختلف پزشکی استقبال خوبی داشته‌اند.

وی اظهار داشت: به همین منظور شش صندوق در محل اخذ رای ویژه پزشکان، دندان پزشکان، ماماها، داروسازان و... پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه در انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها هر یک از مشمولین واجد شرایط ماده 22 قانون تنها فقط می‌توانند یک‌بار با ارائه کارت عضویت سازمان نظام پزشکی رای دهند افزود: به منظور رفاه حال افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند ولی کارت آنها مفقود شده است نماینده نظام پزشکی در محل شعبه اخذ رای برای تائید ایشان حضور دارد.

فرقانی با بیان اینکه انتخابات از ساعت هشت صبح امروز چهارم اسفند آغاز شده است گفت: طبق ضوابط زمان اخذ رای تا ساعت 17 در محل دانشگاه علوم پزشکی قم در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

وی افزود: در محل اخذ رای نمایندگان فرماندار، بازرسی استان، عوامل انتظامی، حراست دانشگاه علوم پزشکی و تمام اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت حضور دارند و بر حسن اجرای انتخابات نظارت دارند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول