اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

یکی از سیاست‌های غرب به چالش کشاندن ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: یکی از سیاست‌های غرب به چالش کشاندن نظام جمهوری اسلامی است و سراغ اقتصاد رفته و برنامه‌های سنگینی در این راه قرار داده است.

یکی از سیاست‌های غرب به چالش کشاندن ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: انسان در زندگی خویش باید رنگی را بپذیرد که بهترین رنگ‌ها رنگ خدایی است و تا رنگ نژاد و قبیله و ... را کنار نگذاریم، رنگ وحدت، برادری و تسلیم امر خدا بودن را نمی‌گیریم و رنگ خدا همیشگی و پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف انبیاء ایجاد وحدت و تفرقه‌زدایی در سایه وحدت است که خدمت‌رسانی به مردم سریع‌تر انجام می‌گیرد و امام راحل بارها مسئولان را به وحدت و خدمت رسانی و نزاع نداشتن سفارش کردند.

کرمی‌پور افزود: امام خمینی(ره) در این رابطه می‌فرمایند «خوب، شما انصاف می‌دهید که یک مملکتی که خونش را داده و شما را به مسند نشانده، سر مسند جنگ کنید؟ دعوا کنید؟ هر روز صحبت بکنید؟ و هر روز انتقاد کنید».

وی تصریح کرد: همچنین امام راحل فرمودند «پیش خدا چه خواهد شد؟ پیش ملت چه انعکاسی دارد، خارجی‌ها چه استفاده‌هایی از آن می‌کنند؟ آنها همه دلشان می‌خواهد که شما به سر و کله هم بزنید و از مصالح مملکت غافل باشید و آنها ضربه خودشان را بزنند».

امام جمعه زرند بیان داشت: یکی از سیاست‌های غرب به چالش کشاندن نظام جمهوری اسلامی است که از راه جنگ و تهاجم فرهنگی کاری پیش نبرد، اما ناامید نشده و سراغ اقتصاد رفته و برنامه‌های سنگینی در این راه قرار داده است.

کرمی‌پور گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با تحریم‌های اقتصادی دشمنان می‌فرمایند «بنده سه، چهار سال قبل در صحبت اول سال صریحاً به مردم و مسئولان گفتم که نقشه دشمنان ملت از حالا به بعد نقشه اقتصادی است، هم دولت و هم مجلس همه نیرو و فکرشان را متمرکز کنند بر روی سیاست‌های درست اقتصادی».

وی اذعان داشت: هشتم اسفند یادآور دو شهید ارزشمند و دل‌سوخته فرهنگی حقیقی شهید رجائی و باهنر است و به همین مناسبت آغاز کار امور تربیتی با نام این دو شهید مزین شده است و در قرآن روش‌های زیادی برای تربیت ذکر شده که یکی از روش‌های تربیتی قرآن نقد داستا‌ن‌های پندآموز است.

انتهای پیام/2446/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول