اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی به پا کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امروز دشمن با استفاده از تمام ابزار‌ها، روش‌ها و تدبیر‌های خود یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ایران به پا کرده است.

دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی به پا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در کنگره شهدای کارگر استان اصفهان اظهار کرد: ملت ایران در هر شرایطی از ارزش‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند و پیرو ولایت و رهبری است.

وی با بیان اینکه سوم اسفند به عنوان سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با صدور این پیام تاریخی به تمام شبهات مطرح شده علیه کشور و نظام پاسخ داده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در شرایط امروز نیز کشور نیازمند بازخوانی پیام تاریخی امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود بیداری اسلامی را مطرح کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدای اسلام به هدر نرفته است، ادامه داد: نسل امروز که شهدا را ندیده‌اند، تنها و تنها به عشق شهدا زنده‌اند و ملت ایران امروز از برکات وجود شهدا استفاده می‌کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه از تمام اقشار جامعه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند، تاکید کرد: بیش از شش هزار و 300 نفر از شهدای استان اصفهان از جامعه کارگری هستند و امروز دشمن در عرصه دیگری در تقابل با ایران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با استفاده از تمام ابزار‌ها، روش‌ها و تدبیر‌های خود یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ایران به پا کرده است، افزود: تحریم‌های دشمن علیه ایران بر هیچ شخصی پوشیده نیست و دشمن با ابزار تحریم به جنگ با ایران آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه به دنبال این موضوع جریان صادرات و مبادلات ارزی در کشور دچار مشکل شده است، گفت: این پروژه جدید دشمن است که ملت ایران را از انقلاب و رهبری نا‌امید کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید با تمام قوا در صحنه حضور داشته باشند، اظهار کرد: 22 بهمن امسال مردم با حضور پر‌شکوه خود در صحنه خط بطلانی بر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن کشیدند.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول