اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان:

کشور با اقتصاد مقاومتی مقابل حمله غرب مصون می‏ماند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: کشور با اقتصاد مقاومتی مقابل حمله غرب مصون می‏ماند و چالش‏های سیاسی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با این روش خنثی می‏شود.

کشور با اقتصاد مقاومتی مقابل حمله غرب مصون می‏ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه پیش از ظهر امروز در بازدید علمی و تخصصی مهندسین بسیجی از شرکت الگانت سمنان، در جمع مهندسین بازدیدکننده از این واحد تولیدی اظهار داشت: لزوم حضور موثر بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و افزایش مهارت‏های تخصصی، آگاهی از آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی، این سازمان را بر آن داشت تا با بهره‌گیری از برنامه‌های هدفمند و سودمند در قالب بازدیدهای علمی، گامی موثر در این راستا بردارد.

وی هدف از برگزاری بازدیدهای علمی را ایجاد خودباوری و شور و نشاط علمی بین نخبگان، توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، آشنایی با نیازهای علمی و فناوری در سطح صنایع مختلف، آشنایی با زمینه‌های کاری مرتبط با رشته‌های تحصیلی و علاقه مخاطبان برشمرد.

عضو هئیت مدیره شرکت الگانت سمنان نیز در این بازدید گفت: این شرکت شامل واحدهای تولید نخ، رنگ‏رزی و تکمیل، نساجی، آزمایشگاه کیفیت و... است.

علی جعفری افزود: در واحد تولید نخ، ماهانه 15 تن و در واحد رنگ‏رزی نیز روزانه 4 هزار متر پارچه خروجی داریم که از نظر میزان تولید، شرکت الگانت در خاورمیانه حایز رتبه اول است.

وی اظهار داشت: مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت 50 درصد تولید داخل و 50 درصد وارداتی است و در رابطه با تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت این شرکت، هیچ اثر منفی وجود داشته است.

عضو هیئت مدیره شرکت الگانت سمنان تصریح کرد: به دو دلیل توانسته‌ایم تا حدود زیادی تحریم‌ها را دور بزنیم و بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

جعفری ادامه داد: نخست اینکه ذخیره نخ این شرکت همیشه تا یک سال تامین است و دوم اینکه این شرکت با مشارکت شرکت الگانت ترکیه اداره می‌شود و از آنجایی که برند الگانت در 44 کشور دنیا شناخته شده است، در خصوص صادرات و فروش داخلی مشکلی نخواهیم داشت.

جعفری افزود: سرمایه اولیه شرکت 24 میلیون دلار بوده که با مشارکت شرکت الگانت به 69 میلیون دلار رسید و در آغاز فعالیت این شرکت در ایران، مهندسانی از ترکیه به عنوان نمایندگان شرکت الگانت در کنار ما حضور داشتند و انتقال دانش و تکنولوژی بدین صورت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تنوع کاری محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده به گونه‌ای که حدود 2 هزار نوع پرده با طرح‌ها و اشکال مختلف تولید و روانه بازار شده است.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول