اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

عبور از پیچ اقتصادی با فرامین رهبری میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لنده با بیان اینکه دشمن اکنون پس از ناامید شدن در مقابله نظامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است، گفت: عبور از پیچ اقتصادی با فرامین رهبری میسر می‌شود.

عبور از پیچ اقتصادی با فرامین رهبری میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ نورمحمد صحتی‌اصل صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه لنده برگزار شد، اقتصاد مقاومتی را رکن توسعه و پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار خروج از تحریم‌های اقتصادی دشمن و راه رسیدن به رفاه و امنیت مطلوب است.

فرمانده سپاه لنده گفت: استفاده صحیح از منابع و توجه به سرمایه‌های سرگردان در جهت افزایش تولید و سرمایه‌گذاری داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صحتی‌ا‌صل توجه به احکام شرعی معامله در بازار را ضروری خواند و تصریح کرد: تمام بازاریان باید وجدان کاری داشته و با فقه اسلامی و معاملات اسلامی آشنا باشند.

وی با تأکید بر اینکه بازار هم‌اکنون دچار نوسان است، افزود: امروز عرصه جهاد اقتصادی بوده و مسئولان باید بیش از پیش برنامه‌ریزی داشته و پیش‌بینی‌های لازم را جهت شکوفایی اقتصادی و برون رفت از این نواسانات در نظر بگیرند.

صحتی‌اصل افزود: جهاد اقتصادی دارای ارکان تلاش و مقابله با دشمن بوده که باید بسیجی‌وار بدون از غرض‌های شخصی در جهت اعتلای آن کوشید و این مهم را در جامعه سامان داد.

فرمانده سپاه لنده تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که به ملت امکان رشد و شکوفایی را در زمینه‌های مختلف داده و آنان را بی‌نیاز از دیگران می‌کند.

وی اقتصاد مقاومتی را راه مناسبی برای عبور از پیچ تاریخ اقتصاد جهانی خواند و گفت: ایران پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب، همواره با فشارهای اقتصادی مواجه بوده ولی تاکنون در برابر دشمن سر تعظیم فرو نیاورده و نمی‌آورد.

این فرمانده ارشد نظامی به پیشرفت‌های علمی، فناوری، دفاعی و… کشور اشاره کرد و افزود: تمامی این پیشرفت‌ها در دوران سختی‌ها و مشکلات برای کشور فراهم شده و هم اکنون با فشار اقتصادی که وجود دارد بار دیگر مردم ایران به دشمنان نشان می‌دهند که راه برون رفت از این را هم به دست آورده و آن بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شکوفایی اقتصاد مقاومتی در کشور است.

انتهای پیام/82013/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول