اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل عنوان کرد

جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان اقتصادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: با نظارت و کنترل بر بازار و قیمت‌ها اجازه نمی‌دهیم سودجویان به مردم ضربه بزنند.

جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌‌الاسلام سید کاظم طباطبایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زابل در فرمانداری اظهار داشت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی منطقه سیستان و شرایط آب و هوایی، کار کردن در این منطقه امری سخت و طاقت فرسا است.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده ادارات، هنوز بسیاری از کارها عقب افتاده و از پیشرفت خوبی برخوردار نیستند، بنابراین باید تلاش مسئولان در این زمینه دوچندان شود.

امام جمعه زابل ادامه داد: طبق آمار قابل توجهی که از سفر مهمانان نوروزی در زابل در ایام نوروزی به دست آمده است، باید همه دست به دست هم دهیم و با یک کار گروهی و جمعی، شهر را برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی آماده کنیم.

طباطبایی تصریح کرد: ما در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌بریم که دشمن مکرراً در حال سنگ اندازی و ضربه زدن در امورات مختلف به نظام و مردم هست، اما مردم شریف ایران و به ویژه منطقه زابل با بصیرت و آگاهی خود، جواب دشمنان را با حضور در صحنه‌های حماسی بارها و بارها داده‌اند.

وی گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز امر ضروری است و باید با جدیت پیگیری شود و مسئولان تلاش کنند تا موارد خلافی در این زمینه ایجاد نشود با توجه به اینکه افرادی درصدد ضربه زدن به مردم از طریق اقتصادی هستند.

امام جمعه زابل اضافه کرد: سیستان یک منطقه مرزی است و نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد که باید با فرارسیدن سال نو، شاهد تغییرات زیادی در این خطه باشیم.

طباطبایی افزود: باید ستاد بسیج همگانی در زابل برای آماده سازی شهر به منظور پذیرایی از مهمانان نوروزی تشکیل شود.

وی بیان داشت: مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سعی کنند در برخورد با مردم و ارباب رجوع دقت بسیار کرده و با سعه صدر و صبر و حوصله زیاد با آنان رفتار کنند.

امام جمعه زابل یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌ها است که باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

طباطبایی به حضور مسئولان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به این مقوله با نگاه خاصی بنگرند و اهمیت قائل شوند تا الگویی برای سایرین باشند.

وی به مبحث امنیت اشاره کرد و افزود: از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی به منظور برقراری امنیت شهرستان تقدیر و تشکر می‌شود اما در عین حال باید در این ارتباط تلاش بیشتری صورت گیرد تا در آستانه سال نو اتفاق بدی برای جامعه و مردم رخ ندهد و امنیت خوبی حاکم شود.

انتهای پیام/75002/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول