اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

راه حل اساسی برای مسائل اقتصادی‌ اندیشیده شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: برای مسائل اقتصادی باید راه حل اساسی اندیشیده شود، تنها وعده دادن صحیح نیست.

راه حل اساسی برای مسائل اقتصادی‌ اندیشیده شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته که اهل فن آن را به خوبی درک می‌کنند.

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: ملت ایران در این روز به رغم همه فشارها و مشکلات برای نظام سنگ تمام گذاشت.

جعفری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به دولتمردان برای دوری از اختلاف و دعوت به وحدت و همدلی افزود: اکنون روز امتحان در مورد مسئله گرانی و تورم‌های افسارگسیخته است.

وی تصریح کرد: برای مسائل اقتصادی باید راه حل اساسی اندیشیده شود، تنها وعده دادن صحیح نیست، گرانی‌های کنونی به اقشار کم‌درآمد و فقیر ضربه سختی می‌زند.

جعفری گفت: اختلافات سبب می‌شود تا فشار بیشتری به مردم تحمیل شود و نتوان از عهده کاری برآمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمان بیان داشت: جامعه اسلامی ایران در برابر همه سختی‌ها و توطئه‌ها ایستادند و فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند.

وی اظهار داشت: جهالت، نداشتن بصیرت و ایمان به خدا و قیامت جنایت‌هایی را به بار می‌آورد که در حال حاضر شاهد آن توسط آمریکا و صهیونیست‌ها هستیم.

جعفری با محکوم کردن کشتار مردم در کشورهای اسلامی ابراز داشت: کسانی که در بهترین ممالک اسلامی حکومت دارند، نوکر دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست هستند.

وی افزود: هیچ امیدواری وجود ندارد که آمریکا به سادگی حق قانونی ایران را بپذیرد، حقی که از روز روشن‌تر است، اما آمریکا با آن مخالفت می‌کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به بازدید اعضای شورای فرهنگ عمومی استان کرمان از زندان کرمان اظهار داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند تا اداره کل زندان‌ها را در راستای تحقق فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی یاری دهند.

انتهای پیام/80017/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول