اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رفع موانع تولید بزرگ‌ترین جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رفع موانع تولید و رونق‌بخشی به این حوزه بزرگ‌ترین جهاد در عرصه اقتصادی است که می‌تواند کشورمان را از آسیب‌ها و تحریم‌های بیگانگان در امان نگه دارد.

رفع موانع تولید بزرگ‌ترین جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: در سنگر تولید باید از بهترین ابزارهای حمایتی و همچنین تقویت مصرف کالاهای داخلی استفاده شود تا این حرکت‌ها زمینه‌ای را برای ترغیب و تشویق بیشتر تولیدکنندگان فراهم آورد.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را نیازمند همکاری و همدلی تمام دلسوزان جامعه به ویژه بانک‌های عامل و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان توصیف کرد و افزود: در امر تولید آنچه به عنوان یک اصل مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد حمایت همه‌جانبه از نقدینگی و آورده سرمایه‌گذاران است که با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش می‌توان به صورت ویژه در این باب حرکت‌هایی را انجام داده و نقش‌آفرینی کرد.

نیکزاد تصریح کرد: ‌در سالی که مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، نباید این جبهه را خالی گذاشته و یا بخواهیم در این باب دچار سهل‌انکاری و کوتاهی شویم چرا که کشور ما امروز در عرصه تحولات و بسیاری از حرکت‌های رو به جلو نیازمند حمایت‌هایی است که شاید در گذشته نسبت به آنها بی‌توجهی شده است.

این مسئول در بررسی پرونده هشت واحد تولیدی مشکل‌دار خاطر نشان کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانیم رشد و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال را در استان افزایش دهیم.

وی با بیان این که حمایت از واحدهای تولیدی، سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی استان می‌شود، اضافه کرد: در این راستا باید از تمام ظرفیت و توانمندی‌ استان بهره برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل به حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا بانک‌های عامل بایستی در حل مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی بیش از پیش گام‌های مؤثرتری بردارند.

نیکزاد گفت: ما به صورت هفتگی به واحدهای مختلف تولیدی سرکشی می‌کنیم تا موانع پیش روی آنها را با همراهی دستگاه‌های مختلف و بانک‌های عامل برطرف کنیم چرا که یقین داریم حاضر شدن در این سنگر برای خدمت‌رسانی شایسته خود نوعی جهاد مقدس است.

در این جلسه، در زمینه بخشودگی بخشی از جرایم و ارایه تنفس بانکی در پرداخت اقساط و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مشکل‌دار تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/62003/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول