اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران:

روابط اقتصادی شمال ایران و آذربایجان باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری آذربایجان در ایران خواستار تقویت روابط تجاری و اقتصادی استان‌های شمالی ایران با کشور آذربایجان شد.

روابط اقتصادی شمال ایران و آذربایجان باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری اردشیر آخوندوف عصر امروز در دیدار با سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران و جمعی از مدیران استان در محل استانداری مازندران به روابط دیرینه جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان اشاره کرد.

وی از کشور ایران با عنوان کشوری دوست یاد کرد و بیان داشت: همه باید کوشش کنیم تا روابط تجاری و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان تقویت شود.

اردشیر رشد و توسعه ایران را مهم دانست و به ظرفیت‌های اقتصادی شمال ایران به ویژه مازندران اشاره کرد.

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران با ابراز خرسندی از رشد صنایع شیلاتی در استان مازندران خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان آمادگی کرد از این صنایع استفاده کند.

وی با اعلام اینکه کشور آذربایجان با 136 کشور دنیا رابطه تجاری دارد، یادآور شد: برای رونق اقتصادی و جذب گردشگران و بازرگانان جمهوری آذربایجان توانست در مدت یکسال 6 هتل 5 ستاره تأسیس کند.

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران خواستار تقویت روابط اقتصادی استان‌های شمالی بویژه مازندران با کشور آذربایجان شد و افزود: مطالبات و نیازمندی‌های تجار و بازرگانان دو کشور باید در نشست‌های تخصصی و کاری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش فارس سفیر جمهوری آذربایجان در ایران برای انجام سفری اقتصادی و تجاری امروز وارد مازندران شد و تا لحظاتی دیگر از بزرگترین کارخانه سیمان خاورمیانه در مازندران بازدید می‌کند.

انتهای پیام/2296/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول