اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

پیروی از هوای نفس موجب هلاکت انسان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: پیروی از هوای نفس و تبعیت از آن موجب هلاکت انسان می‌شود.

پیروی از هوای نفس موجب هلاکت انسان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته موضوع تبعیت از هوای نفس از دیدگاه روایات را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: بر اساس مفاد روایات متعدد پیروی از هوای نفس موجب کوردلی، گمراهی از مسیر حق،از یاد بردن آخرت ،یاوه‌گویی، هلاکت و نابودی، پیروی از وسوسه‌های شیطان خواهد شد.

شکوری با اشاره به مواضع قاطع، شفاف و روشنگرانه ولی امر مسلمین در برابر پیشنهاد مذاکره از سوی دولتمردان آمریکا، تصریح کرد: به طوری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند آمریکا هر وقت به بن بست می‌رسد و در مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه می‌شود، با حیله‌گری موضوع مذاکره را مطرح می‌کند و از عوامل خود در داخل نیز بهره‌گیری می‌کند.

شکوری گفت: از سال 32 تاکنون غیر از خیانت و جنایت علیه ملت ایران عملکرد دیگری از آمریکا دیده نشده است که از آن جمله می‌توان به ساقط کردن حکومت ملی مصدق، حمایت از حکومت دیکتاتوری پهلوی، سرکوب قیام مردمی 15 خرداد سال 42 و بلوکه کردن اموال ایران در آمریکا اشاره کرد.

وی با اشاره به شهادت 240 نفر شیعه و زخمی شدن صدها نفر در انفجار‌ها دو هفته اخیر پاکستان و عراق، گفت: پس از شکست‌های متعدد آمریکا و اسرائیل از مسلمانان در کشورهای عراق، بحرین، غزه، لبنان و مصر مدتی است جهت ایجاد نفاق و اختلافات قومی و مذهبی با بهره‌گیری از گروه‌های تکفیری به شیعه‌کشی روی آورده‌اند.

انتهای پیام/61001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول