اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

چشم و هم‌چشمی ناشی از ضعف مسائل اخلاقی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: چشم و هم‌چشمی و توقعات زیاد در زندگی روزمره ناشی از ضعف مسائل اخلاقی است.

چشم و هم‌چشمی ناشی از ضعف مسائل اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع اعضا ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان، ریشه بسیاری از مشکلات را به هم خوردن نظم روابط اجتماعی دانست و اظهار داشت: اگر این موضوع برطرف شود، بسیاری از مشکلات جامعه امروز هم رفع می‌شود.

وی به هم خوردن نظم روابط اجتماعی در حوزه خانواده، اداره و اجتماع را زمینه‌ساز بروز مشکلات دانست و افزود: اگر روابط اجتماعی بر اساس ارزش‌های اخلاقی شکل گیرد، پایدار و ماندگار است.

توکلی تقویت نظم روابط اجتماعی در دانشگاه، آموزش و پرورش، مساجد و حتی دادگستری را ضروری دانست و بیان کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، روابط فامیلی، معاملات روزانه مرهون یکسری اصول و قواعد است.

وی ابراز داشت: چنانچه در هر یک از موارد تخلفی صورت گیرد، تبعاتی به دنبال دارد که نتیجه آن به هم خوردن نظم در روابط اجتماعی و سرازیر شدن پرونده‌ها به دادگستری است.

توکلی چشم و هم‌چشمی و توقعات زیاد در زندگی روزمره را ناشی از ضعف مسائل اخلاقی دانست و اذعان داشت: اگر در حوزه پیشگیری در زمینه مسائل اخلاقی و تقویت روابط اجتماعی کار شود، نتیجه موثر است.

وی بر استمرار حضور قضات در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: این امر در پیشگیری از وقوع جرم موثر است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول