اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

اخلاق‌مداری در جمهوری اسلامی در راس برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: مسئولیت‌ها نباید ما را از رضای پروردگار دور کند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اخلاق‌مداری در راس برنامه‌های دیگر قرار دارد.

اخلاق‌مداری در جمهوری اسلامی در راس برنامه‌هاست

حجت‌الاسلام علی ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: وقتی که به اوضاع جهان در عصر حاضر می‌اندیشیم و یک بررسی نسبت به وضعیت سیاسی و تفکرات جهان داریم، به این نتیجه می‌رسیم که آمریکا بعد از فروپاشی شوری سابق خود را ژاندارم جهان می‌داند و برای رسیدن به این مهم دست به دخالت در کشورهای دیگری می‌زند تا بتواند این عنوان جهانی را برای خود اثبات کند.

امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: بعد از فروپاشی شوروی سابق یک احساس آرامش در سران کاخ سفید به‌وجود آمد، اما با انتشار و گسترش تفکرات الهی و انقلابی حضرت امام(ره)، آمریکا با یک قدرت مستحکم و یک تفکر الهی مواجه شد که دنیا و ملل دنیا را به سمت خود جذب کرد.

ملکی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی با این تفکرات الهی سیطره سلطه‌طلبان، تفکرات دیکتاتوری، نژادپرستی، زورگویی، عنوان مدیریت جهانی و تک قطبی بودن آن از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: تنها عامل این تفکر و نشر این تفکرات حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان، این هادی الهی مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: آمریکا در پی مذاکره با ایران نیست و مذاکره با آمریکا بی‌معناست و آمریکا در پی یک شیطنت برای ایجاد اختلاف در داخل کشور و نابودی اسلام است.

ملکی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با این کار مردم را از نظام جدا کند، تاکید کرد: آمریکا غافل از این است که مردم ما به دنیا نشان دادند و ثابت کردند که انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: حکومت ما با حکومت‌های دیگر فرق دارد و به‌دنبال رسیدن به رضایت خداوند است و مسئولیت‌ها نباید ما را از رضای پروردگار دور کند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اخلاق‌مداری در راس برنامه‌های دیگر قرار دارد.

ملکی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم می‌خواهند مسئولان و خود مردم مطیع رهبری باشند و اگر بر طبق سخنان ایشان حرکت کنند، قطعا به پیشرفت‌های چشم‌گیری می‌رسند.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد با تفرقه‌اندازی و تحریم، نظام جمهوری اسلامی را نابود کند و البته با رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، دشمن به ذلت می‌رسد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول