اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ارزش‌های اخلاقی در جامعه حکم‌فرما باشد / مسئولان اشتباهات خود را ادامه ندهند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاکم بودن ارزش‌های اخلاقی در جامعه را مانع به وجود آمدن بسیاری از مشکلات دانست.

ارزش‌های اخلاقی در جامعه حکم‌فرما باشد / مسئولان اشتباهات خود را ادامه ندهند

آیت‌الله محمود عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از اساس برای حاکم شدن اصول دینی در جامعه به وجود آمد و مبنای این نظام از آغاز ارزش‌های اخلاقی بوده است.

وی ادامه داد: این حقیقت این نکته را نشان می‌دهد که باید و نبایدهای اسلامی در هر شرایطی باید در این نظام و در سطوح مختلف آن حفظ شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در تمام امور اسلام معیار است، خاطرنشان کرد: باید این موضوع هم در میان مردم و هم در بین مسئولان جدی گرفته شود.

وی با اشاره به معیارهای اسلامی بودن رفتارها ابراز داشت: انگیزه‌های شخصی در چگونگی موضع‌گیری‌ها نباید دخالت داده شود و در هر زمینه‌ای رضای خدا و صلاح جامعه را باید دید.

عبداللهی اظهار کرد: باید شرایط را بر اساس معیارهای اسلامی سنجید و بهترین رفتار را انتخاب کرد و این اصل مهم باید از سوی همگان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های نظام ما مسئله التزام به ولایت فقیه است، ادامه داد: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب تمام مسائل است و هیچ مسئولی نباید پس از این رهنمودها به اشتباهات خود ادامه دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در این شرایط حساس که دشمن تمام تلاش خود را برای خرد کردن اراده ملت ایران انجام می‌دهد، ولایت‌مداری رمزی است که برای جنگ با دشمن به کار می‌آید.

وی گفت: وحدت بین نیروها و کسانی که سکاندار جامعه هستند، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که ما نیاز داریم تا با کمک گرفتن از آن در برابر دشمنان بایستیم.

عبداللهی اضافه کرد: مردم نیز رکن اساسی کشور هستند و باید در حفظ یکپارچگی میان خود و ایجاد فضای همدلی بکوشند.

انتهای پیام/78006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول