اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین:

اخلاق حرفه‌ای اصول مهم سازمان نظام مهندسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: اخلاق حرفه‌ای یکی از اصول مهم سازمان نظام مهندسی است.

اخلاق حرفه‌ای اصول مهم سازمان نظام مهندسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در نشست بسیج مهندسین استان قزوین که در مجتمع شهید آوینی این استان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه موفق نظام مهندسی استان قزوین بدون شک حاصل یک تفکر بسیجی است و اگر تا به حال موفقیت‌هایی در این سازمان حاصل شده است برگرفته از همین تفکر بوده است.

وی افزود: تقویت تفکر بسیجی در سازمان نظام مهندسی بدون شک علی‌رغم اینکه موجبات تقویت کارکنان را فراهم کرده است موجب شده تا این سازمان بتواند خدمات بهتری را از خود ارایه دهد.

فرخزاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: معظم‌له با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هجوم تحریم‌های دشمنان نظام این واژه را به کار بردند تا همه بتوانیم از ظرفیت‌ها موجود در کشور به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی در حوزه ساختمان تلاش کرده است فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کند، بیان کرد: در استفاده از خانه‌های مسکن مهر این سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تولیدات داخلی را جایگزین کالاهای وارداتی کند که در این راستا موفق هم عمل کرده است.

وی افزایش تولید درب‌های ضد سرقت در استان قزوین را یکی از موارد مهم تولید داخلی برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این درب‌ها علاوه بر صرفه‌جویی ارزی، موجبات رونق اشتغال را هم فراهم کرده است.

*تشکیل مجمع متخصصین قزوین برای نخستین‌ بار در کشور

این مسئول ابراز داشت: برای نخستین‌ بار در کشور و در استان قزوین با حضور کارشناسان قوه قضاییه، اتاق بازرگانی و سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی، پزشکی، پرستاری، دامپزشکی و کانون وکلا مجمع متخصصین تشکیل شد.

فرخزاد اضافه کرد: مجمع متخصصین در راستای ایجاد هماهنگی‌های بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی و تصمیم‌گیری در حوزه‌های فنی و تخصصی در سطح کلان کشور تشکیل شده است.

وی یادآور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین شش هزار نفر عضو دارد که گردش مالی این سازمان بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان و هشت برابر اعتبارات عمرانی این استان است.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول