اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد

افتتاح اردوگاه هلال‌احمر و پایگاه بین‌شهری سرچم در سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از راه‌اندازی اردوگاه کشوری هلال‌احمر در نیر و همچنین پایگاه بین جاده‌ای محور اردبیل – سرچم در سال آینده خبر داد.

افتتاح اردوگاه هلال‌احمر و پایگاه بین‌شهری سرچم در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در جریان بازدید مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از واحدهای مختلف هلال‌احمر اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها همزمان با پایگاه جاده‌ای اردبیل – مغان سال آینده افتتاح می‌شود تا زمینه خدمت‌رسانی بیشتر و امدادرسانی این جمعیت ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته هلال‌احمر در اردیبهشت ماه سال آینده ساختمان سوها هلال‌احمر در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا از طریق این مجموعه نیز به اهالی استان خدمات متنوعی ارایه شود.

غیبی خاطر نشان کرد: در کنار این امر ما طرح‌های توسعه‌ای متعددی را در دست اقدام داریم و بخشی از طرح‌های توسعه‌ای نیز در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری رسید به طوری که در حال حاضر اکثر شهرهای استان اردبیل از انبارهای امدادی ذخیره‌سازی اقلام مناسب برخوردار هستند.

این مسئول به نوسازی ناوگان ترابری هلال‌احمر و توجه ویژه مسئولان کشوری از این باب اشاره کرد و ادامه داد:‌ هر چقدر هلال‌احمر به ناوگان مجهز و برتر آراسته شود به همان میزان ارایه خدمات با سرعت، دقت و کیفیت لازم صورت می‌گیرد.

وی از کسب مقام برتر کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف به ویژه امداد و نجات و ارتقای فعالیت داروخانه هلال‌احمر از شش ساعت به 15 ساعت به همراه فعال شدن واحدهای فیزیوتراپی و درمانگاه ویژه هلال‌احمر خبر داد و یادآور شد: ما با راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی آنلاین و همچنین فعال کردن سامانه ندای امداد به سرعت به حوادث رخ داده در جاده‌ها و مناطق مختلف با اعزام نیرو پاسخ مثبت می‌دهیم به طوریکه تیم‌های ما آمادگی حضور در صحنه‌های مختلف و حوادث متعدد را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل بیان کرد: در سال‌های اخیر هلال‌احمر به انواع امکانات و تجهیزات مدرن مجهز شده که به نظر می‌رسد همچنان در این باب حرکت‌ها و پیش‌بینی‌ها برای ارتقای خدمات‌رسانی مد نظر باشد به طوری که در استقرار بالگرد امدادی برای جمعیت هلال‌احمر ما نیازمند تأمین آشیانه و محل مناسب ورود و ارایه خدمات از این طریق هستیم.

غیبی گفت:‌ براساس مصوبه دولت قرار بود یک فروند بالگرد هلال‌احمر کشور به صورت دوره‌ای هر ماه به مدت 15 روز در اردبیل استقرار یابد که به دلیل نبود آشیانه اجرای این طرح عملاً غیرممکن شده است.

وی افزود: مذاکراتی را با استانداری و فرودگاه اردبیل انجام دادیم که امیدواریم با تخصیص اعتباری مناسب به زودی طرح ساخت آشیانه هلی‌کوپتر آغاز شده تا در این زمینه حرکت سازنده‌ای را شاهد باشیم.

غیبی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست به صورت کشوری مشکلات و نارسایی‌های جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل را پیگیری کنند تا بیشتر از این بتوانیم در ارایه خدمات به مردم پیشتاز عمل کنیم.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مرکز درمانی و توانبخشی پروتز و ارتوز، درمانگاه شبانه‌روزی، معاونت امداد و نجات در شهرک سینا و ‌انبارهای این جمعیت بازدید کرد و در ارتباط مستقیم با ستاد بحران سازمان امداد و نجات کشور با مسئولان کشوری در رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/62006‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول