اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واکسیناسیون جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

هلال احمر اصفهان تنها مرکز تزریق واکسن مننژیت ویژه حجاج است

خبرگزاری فارس: مسئول واکسیناسیون جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در شرایط فعلی واکسن مننژیت ویژه حجاج عمره مفرده تنها در واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر اصفهان تزریق می‌شود.

هلال احمر اصفهان تنها مرکز تزریق واکسن مننژیت ویژه حجاج است

حمیدرضا جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد تزریق واکسن مننژیت ویژه حجاج عمره مفرده اظهار کرد: مطابق با لیست دریافتی از سوی سازمان حج و زیارت افرادی که در ماه‌های بهمن و اسفند ماه سال جاری مشرف به مکه مکرمه و مدینه منوره هستند، می‌توانند این واکسن را در توان‌بخشی جمعیت هلال احمر واقع در خیابان سعادت‌آباد تزریق کنند.

وی با اشاره به کمبود واکسن‌ تصریح کرد: واکسن مننژیت تنها برای حجاج و مطابق با لیست انجام می‌گیرد و این امکان برای کسانی که عازم سفر به عتبات عالیات یا سایر کشورها هستند، وجود ندارد.

مسئول واکسیناسیون جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در حال پیگیری جهت تهیه واکسن هپاتیت و آنفولانزا هستیم.

وی با بیان نکاتی در هنگام تزریق واکسن مننژیت گفت: برای تأثیر بیشتر واکسن مننژیت بهتر است هفت روز قبل از سفر واکسن تزریق شود و کودکان زیر دو سال نیز نیازی به این واکسن ندارند و برای خانم‌های باردار زیر سه ماه گواهی از پزشک متخصص الزامی است و هر کدام از مراجعه کنندگان چنانچه بیماری خاصی دارند به واکسیناتور اطلاع دهند.

جوادی با بیان اینکه هزینه تزریق واکسن مننژیت 20 هزار تومان است، تأکید کرد: به جزء روزهای تعطیل هر روزه از ساعت هشت صبح تا 13 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول