اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد

ویزیت رایگان توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی نسبت به ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم آذربایجان‌غربی اقدام کرده است.

ویزیت رایگان توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در مناطق محروم

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی به منظور تحقق اهداف دولت عدالت محور اقدام به ارائه خدمات امدادی و ویزیت رایگان در مناطق محروم این استان کرده است.

وی با بیان اینکه در این راستا 51 نفر از اعضای این جمعیت در اقدامی بشردوستانه در مناطق محروم استان اقدام به ویزیت رایگان افراد این مناطق کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا اغلب مناطق روستایی و دور افتاده استان از نعمت ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.

زینال‌پور خاطر نشان کرد: این اقدام در سال‌ها و سنوات گذشته نیز توسط اعضای این جمعیت انجام می‌شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: علاوه بر این، خون‌گیری از افراد سالم در این مناطق از طریق واحدهای خون‌گیری سیار نیز توسط اعضای این جمعیت در ماه جاری انجام گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اعلام کرد: در این راستا 33 نفر از اعضای این جمعیت اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی از اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان خبر داد و اذعان داشت: این طرح در حال حاضر در نقاط مختلف استان در حال اجرا است و طی اجرای آن اعضا به صورت داوطلبانه با استقرار در چادرهای این جمعیت اقدام به دریافت کمک‌های مردمی می‌کنند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول