اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

بهنامیان معاون داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: سید ابوالفتح بهنامیان طی حکمی به عنوان معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بهنامیان معاون داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیدابوالفتح بهنامیان طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاونت داوطلبان این استان انتخاب و منصوب شد.

داوطلبان هلال احمر در یاری رساندن به نیازمندان پیشتاز هستند

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز آغاز فعالیت خود در این معاونت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر امروز به عنوان نیروهای فعال و آماده برای امدادرسانی و یاری دادن به حادثه دیدگان بازوان توانمند و قدرتمند جمعیت هلال احمر هستند.

سید ابوالفتح بهنامیان با تشریح برخی فعالیت‌های داوطلبان جمعیت هلال احمر ابراز داشت: اقدامات بشردوستانه داوطلبان جمعیت هلال احمر الهام گرفته از آموزه‌های دین اسلام است.

وی افزود: امور داوطلبان با جذب، سازماندهی و بهره‌گیری لازم از توان اقشار و افرادی که تمایل به مشارکت در اهداف انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر را دارند، به نیازمندان کمک می‌کنند.

بهنامیان مأموریت اصلی داوطلبان این جمعیت را در جذب و مشارکت‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان و در حوزه‌های امداد و نجات و فعالیت‌های بشردوستانه عنوان و بر لزوم حمایت و تقویت هرچه بیشتر این فعالیت‌ها تأکید کرد.

وی گفت: داوطلبان هلال احمر در یاری رساندن به آسیب دیدگان همیشه پیشتاز بوده و حضوری همیشگی و به موقع در انجام کارهای خیرخواهانه دارند.

معاونت داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت‌های اجتماعی در این نهاد در گرو توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای توان داوطلبان جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف است.

بهنامیان یادآور شد: داوطلبان هلال احمر نه تنها در داخل مرز، بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز در کمک به نیازمندان همواره درخشیده‌اند.

وی با تشریح برخی برنامه‌های کاری خود بیان داشت: ارائه خدمات متنوع و کاربردی داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از طریق سازماندهی و بهره‌گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند از جمله اولویت‌های داوطلبان است.

بهنامیان احیا و تحقق اصل خدمات داوطلبانه را در اجرای فعالیت‌های داوطلبان بسیار مهم دانست و افزود: به همین منظور اعضا و داوطلبان با توجه به مهارت‌های تخصصی و تجربه در گروه‌های چهارگانه مهارت، هدایت، حمایت و مشارکت سامان‌دهی شده‌اند.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول