اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بویراحمد:

جمعیت هلال‌احمر بویراحمد 43 هزار نفر عضو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد گفت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد 43 هزار نفر عضو دارد.

جمعیت هلال‌احمر بویراحمد 43 هزار نفر عضو دارد

مهدی جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تشریح اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و اظهار کرد: هلال‌احمر در جامعه برای افراد یادآور خاطرات مختلف بوده عده‌ای آن را ارگانی پیش‌رو در ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح، تأمین کننده داروهای خاص، داروخانه‌های ویژه، خدمات توانبخشی یا سازمان حمایتی می‌دانند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد اهداف این نهاد را تلاش جهت تسکین آلام بشری، تأمین احترام و پوشش برای برقراری دوستی و تفاهم، صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن تبعیض بین اشخاص بیان کرد و گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب دیدگان در حوادث و جنگ‌ها، روحیه کار جمعی و مشورتی، حفظ محیط‌ زیست و شرکت در طرح مسافرین نوروزی و خدمت به مردم از دیگر اهداف این نهاد است.

جمشیدی عملکرد جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این نهاد در تمامی فصول سال خدمات امداد و نجات، حوادث و سوانح، کمک به امر توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی را در قالب چهار اردوی جهادی و نیکوکاری در روستاهای محروم این شهرستان اجرا کرده است.

وی آموزش 6 هزار عضویتی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان را از عملکرد مناسب این نهاد عنوان کرد و گفت: این تعداد از افراد در زمینه تقویت کادر امدادی و نیروی انسانی در بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه و مشارکت جامعه هدف در تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌ها به منظور آماده ساختن آن‌ها در خدمات‌رسانی امدادی فعالیت دارند.

جمشیدی کل اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد را 43 هزار نفر بیان کرد و گفت: اجرای طرح اوقات فراغت با استقبال 3 هزار و 200 نفر عضو در تابستان سال جاری روبرو بود که با این وجود می‌توان تعداد داوطلبان فعال و غیرفعال در این مرکز را 12 هزار و 800 نفر که آماده خدمت‌رسانی به جامعه هستند، اعلام کرد.

استقبال بویراحمدی‌ها از کلاس‌های جمعیت هلال‌احمر

این مسئول در ادامه یادآور شد: در تمام فصول سال کلاس‌های این مرکز در بخش‌های مختلف آموزش عمومی کمک‌های اولیه و خدمات امداد و نجات، آموزش تخصصی امداد جاده و کوهستان، سیلاب و غواصی به علاقه‌مندان و اعضای این مرکز آموزش داده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: کلاس های برگزار شده از سنین 12 سالگی به بالا در بخش‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، کانون‌های آزاد، طلاب، جامعه کارگری و روستاییان نیز می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

جمشیدی میزان استقبال عموم از کلاس‌های جمعیت هلال‌احمر را بی‌نظیر و گسترده دانست و گفت: استقبال مردم در تمامی بخش‌های مارگون، لوداب، سپیدار و کبگیان به منظور شرکت در کلاس‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر مناسب گزارش شده است.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول