اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 10 درصدی پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از افزایش 10 درصدی پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر در این استان خبر داد.

افزایش 10 درصدی پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر آذربایجان غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه طرح راهنمای مسافران نوروزی و طرح امداد و نجات جاده‌ای از طرح‌های جمعیت هلال احمر را شامل می‌شوند، اظهار داشت: در ایام نوروز سال آینده، تعداد 57 پایگاه جاده‌ای شامل پایگاه‌های راهنمای نوروزی و امداد و نجات در آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی از سوی هلال احمر استان مستقر می‌شوند.

وی با اعلام اینکه پست‌های هلال احمر در ورودی و خروجی شهرها، نقاط دیدنی و آثار باستانی شهرها و محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی استقرار خواهند داشت، افزود: در پست‌های امداد و نجات جاده‌ای از امدادگران و گروه‌های پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی بهره گرفته خواهد شد.

زینال‌پور به پست راهنمای مسافران اشاره کرد و ادامه داد: در پست‌های راهنمای مسافران از جوانان عضو هلال احمر که دارای آموزش‌های خاصی هستند و از قبل دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند استفاده می‌شود تا نسبت به ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و مسافران بپردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برپایی 36 خیمه نماز در کنار پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها همچون سال گذشته در راستای اقامه نماز مسافران در کنار پایگاه‌های راهنمای نوروزی دایر خواهند بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آمادگی نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی را برای نوروز سال 92 و ارائه بهتر خدمات به مسافران چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطر نشان کرد: هلال احمر استان همانند سال‌های گذشته از آمادگی لازم برای میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی در حرکت است اما امسال با تغییر قسمتی از برنامه‌ها و افزایش 10 درصدی تعداد پایگاه‌ها، سعی در جلب رضایت بیشتر مسافران خواهیم داشت.

انتهای پیام/61009/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول