اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

راه اساتید بسیجی الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: بسیج دارای منزلت و جایگاه والایی است و کسانی که وارد آن می‌شوند، با اخلاص تلاش می‌کنند.

راه اساتید بسیجی الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی حلقه‌های علمی و صالحین بسیج اساتید استان زنجان سخن می‌گفت، اظهار داشت: اساتید بسیجی ما باید مانند شهید شهریاری الگوی یک استاد بابصیرت که با تکنولوژی و مسائل روز آشنا بود، باشند.

وی در ادامه با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیجیان مبنی بر اینکه «دستشان را می‌بوسم» اظهار داشت: احساسم این است که این جمله کافی است و رسالتی که امام و شهدا بر دوش ما گذاشتند بسیار دشوار است که باید با واقع‌نگری، اخلاص و صداقت تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همچنین با ابراز خرسندی از تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی حلقه‌های علمی و صالحین بر تداوم تشکیل این جلسات تاکید کرده و تصریح نمود: تشکیل حلقه‌های علمی اگر با رویکرد حرکت نظام‌مند، کادرسازی و تربیت‌کننده نیروی ارزشی دانشجو باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: از برگزاری جلسات هم‌اندیشی حلقه‌های علمی و صالحین به صورت ماهانه در این دانشگاه استقبال می‌کنیم.

فیروزفر، پیروی از منویات مقام معظم رهبری را به عنوان خط‌مشی اصلی بسیج برشمرده و یادآور شد: ما باید در این راستا حرکت کنیم و همواره در بومی‌سازی دانش‌های روز دنیا پیشگام باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی باید همواره در حرکت باشد و نایستد و اگر بایستد همگان دچار سکون خواهند شد، اذعان داشت: آفت بسیج ورود بدون مسئولیت و فعالیت است و باید تلاش شود برای همه، فعالیت تعریف کنیم و از نظرات اعضا در راهبردی نمودن اهداف بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در پایان با اشاره به اهمیت ایجاد رابطه موثر در بین اساتید و دانشجویان، خاطرنشان کرد: هیچ رابطه‌ای نمی‌تواند به اندازه رابطه استاد و دانشجو ماندگار باشد.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول