اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان قزوین:

بسیج اساتید بستر تقویت ارزش‌های دینی دانشجویان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان قزوین گفت: کانون بسیج اساتید بستر تقویت ارزش‌های دینی دانشجویان به حساب می‌آید که در رأس آن اساتید مؤمن و متعهد قرار دارند.

بسیج اساتید بستر تقویت ارزش‌های دینی دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، جلال فارسی مسئول بسیج اساتید استان قزوین و از اساتید دانشگاه کار قزوین در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید مؤسسات آموزش عالی شهرستان البرز که در سالن اجتماعات دانشگاه کار قزوین برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) همواره بر بسیجی بودن خویش افتخار می‌کرند و در بازخوانی فرمایشات ایشان در خصوص بسیج مفاهیم عمیق ارزش‌ها نظیر ایثارگری و فداکاری یافت می‌شود.

وی بسیج را نعمت بزرگ خداوند برای ملت ایران معرفی و تصریح کرد: اگر در کشوری نوای دلنشین و تفکر بسیجی حاکم باشد، چشم طمع دشمنان را از آن دور خواهد کرد.

مسئول بسیج اساتید استان قزوین عنوان کرد: حضور بسیج در دو بخش دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور ضروری بوده و نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام خواهند داشت.

فارسی اذعان داشت: نقش بسیج اساتید در جهت‌دهی فکری و تقویت ارزش‌های انقلاب در جامعه به ویژه میان دانشجویان بسیار گسترده بوده و حضور اساتید بسیجی در همه صحنه‌های دفاع از نظام کاملا حس می‌شود.

وی ابراز کرد: بسیج اساتید می‌تواند با بهره‌گیری از هدایت‌های الهی در قرآن کریم و فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به بصیرت‌افزایی پرداخته و تأثیرات شگرفی داشته باشد.

استاد دانشگاه کار قزوین خاطرنشان کرد: تربیت دینی دانشجویان نیازمند رشد آگاهی اساتید در زمینه‌های دینی و فرهنگی بوده که این امر در بستر کانون‌های بسیج دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد.

فارسی اظهار داشت: اساتید و دانشجویان باید خلوص نیت داشته و با بصیرت و ایثارگری به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بپردازند.

وی در پایان عنوان کرد: امید است به لطف خداوند و با تلاش اساتید، کانون بسیج شهرستان البرز جزو کانون‌های برتر و موفق استان قرار گیرد و اعمال ما سبب کسب رضایت خداوند شود.

انتهای پیام/77007/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول