اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی سپاه کربلای مازندران خبر داد

آموزش رایگان معرفی فضاهای مجازی توسط بسیج علمی در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران گفت: برای معرفی فضاهای مجازی والدین می‌توانند دوره‌های رایگان را در مرکز رشد فناوری و اطلاعات سازمان بسیج علم و فناوری سپاه کربلای مازندران فرا گیرند.

آموزش رایگان معرفی فضاهای مجازی توسط بسیج علمی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمیدرضا لزگی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از مرکز رشد فناوری و اطلاعات سازمان بسیج علم و فناوری اظهار داشت: فعالیت‌های این مرکز به صورت تحقیقاتی کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه از تمامی طرح‌های تحقیقاتی آی تی دانشجویان و کاربران رایانه‌ای حمایت می‌کنیم، افزود: مرکز رشد و فناوری اطلاعات سازمان بسیج مجهز به سامانه آموزش آنلاین است و بیشترین فعالیت‌های آموزشی این مرکز از طریق ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف این مرکز گامی است برای تبدیل ایده‌های آی تی به عمل تصریح کرد: تمامی نخبه‌های بسیجی در حوزه‌های مختلف فضای مجازی ایده‌های خود را به فعل می‌رسانند.

لزگی آموزش در حوزه آی تی را برای عموم آزاد دانست و خاطر نشان کرد: بسته‌های آموزشی به صورت تخصصی و عمومی بوده و برای اقشار مختلف قابل استفاده است.

وی به تولید پویانمایی و بازی‌هایی رایانه‌ای در این مرکز اشاره کرد و گفت: هدف ما تولید محتوای فرهنگی در موضوعات مختلف است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران به پایین بودن سطح ای تی استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد: قصد داریم در این مرکز سطح عمومی آی تی در استان را افزایش دهیم تا به شهر الکترونیک دست یابیم.

وی مشاوره در زمینه فعالیت‌های آی تی را برای عموم آزاد دانست و یادآور شد: برای معرفی فضاهای مجازی والدین می‌توانند دوره‌های رایگان را بگذرانند.

به گزارش فارس، مرکز آی تی و فناوری اطلاعات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلای مازندران امروز با حضور خانواده نخبه و دانشجوی شهید حسین بهرامی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/86006/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول