اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بانه:

24 هزار نفر از مردم بانه عضو بسیج هستند/ بسیج موتور محرک نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بانه از عضویت 24 هزار نفر از مردم این شهرستان در بسیج مستضعفین خبر داد.

24 هزار نفر از مردم بانه عضو بسیج هستند/ بسیج موتور محرک نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، امیر اکبری در سومین نشست نخبگان بسیجی این شهرستان اظهار کرد: عضویت این تعداد نفر از مردم این شهرستان در بسیج نشانه ولایت‌مداری و ارادت قلب آنان به نظام است.

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد:‌ مردم این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در راستای تامین امنیت مرز و جلوگیری از ورود دشمنان از این نقطه همواره در خط نخست بوده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و ارزش‌های آن کرده‌اند.

اکبری از نخبگان بسیجی به عنوان پشتوانه‌های ارزشی نظام نام برد و گفت: نخبگان بسیجی همواره ثابت کرده‌اند که توانایی و شایستگی ورود به تمامی عرصه‌ها را دارند.

فرمانده سپاه بانه به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا، راهنمایی‌های الهی رهبران نظام و حضور متحد و یکپارچه مردم در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌ها مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم.

اکبری افزود: ایران اسلامی با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب با وجود توطئه‌های گسترده دشمنان پله‌های رشد و ترقی را یک پس از دیگری پیموده و امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه کشور نیز اظهار کرد: اعمال تحریم از سوی دشمنان علیه این نظام الهی چیز تازه‌ای نیست و سابقه‌ای دیرینه دارد.

به گفته فرمانده سپاه بانه، ملت ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی این بار نیز با هدایت‌های رهبری و حفظ اتحاد و همبستگی ملی بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران تحریم‌ها را نیز به فرصتی برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور تبدیل و زهر تلخ شکست دیگری را به آنان خواهند چشاند.

انتهای پیام/79002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول