اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

نهادهای دولتی در پیشگیری از وقوع جرم بسیجی‌وار عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: تمامی نهادها و سازمان‌های دولتی در بحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی باید بسیجی‌وار عمل کنند.

نهادهای دولتی در پیشگیری از وقوع جرم بسیجی‌وار عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز در مرحله نخست کارگاه علمی ـ کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی منطقه سیستان که در فرمانداری زابل برگزار شد ضمن تشکر از تلاش دستگاه قضایی در منطقه سیستان که با توجه به شرایط مرزی و حساس آن تلاش مضاعفی را می‌طلبد اظهار داشت: مسئولان قضایی در سیستان بار مسئولیتی سنگین و خطیری را بر عهده دارند.

وی تشکیل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: تأسیس این معاونت حرکتی مبارک در جامعه است که می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.

امام جمعه زابل با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهند و نگذارند جامعه از مسیر صحیح، انسانی، اسلامی و سالم خارج شود گفت: تمام گرفتاری‌های موجود در جامعه از نقطه انحراف آغاز و موجب تشکیل انبوه فراوانی از پرونده‌ها در دستگاه قضایی می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه همه سازمان‌ها و نهادها باید به طور بسیجی‌وار وارد عمل شوند، بیان داشت: سیستان استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

وی به موضوع مرز اشاره کرد و گفت: مرز یکی از ظرفیت‌هایی است که در این منطقه وجود دارد اما متأسفانه تاکنون کسی از فواید آن بهره‌مند نشده، باید نگاه به مرز تغییر کند و از فرصت‌های مرزی منطقه استفاده مطلوب شود.

امام جمعه زابل بیان کرد: اگر شرایط اشتغال و ازدواج برای جوانان منطقه فراهم شود قطعاً آرامش و امنیت بهتری در جامعه حکمفرما خواهد بود.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول