اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

راه‌اندازی موزه اسناد تجاری در شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر از راه‌اندازی موزه اسناد تجاری شوشتر خبر داد و گفت: موزه اسناد تجاری شوشتر در ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی موزه اسناد تجاری در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدحسین موسوی‌نسب ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شوشتر اظهار داشت: موزه اسناد تاریخی شوشتر در بخش تجارت در نوروز سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به تعداد اسناد به نمایش گذاشته شده در این موزه خاطرنشان کرد: این موزه با 600 اثر تاریخی و سند معتبر در نوروز سال‌جاری برای بازدید عمومی، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

*اسناد تجاری افضل به نمایش در می‌آید

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر تصریح کرد: قرار است این موزه در محل پردیس مستوفی شوشتر راه‌اندازی شود؛ مسائل موردنیاز نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این موزه از اسناد بکری تشکیل شده است، افزود: در این موزه قرار است از اسناد بکری پرده‌برداری شود که تاکنون هیچ‌کس آنها را به نمایش نگذاشته است.

وی عنوان کرد: قرار است این موزه در ایام نوروز به گردشگران شوشتری خدمات ارائه کند و در این زمینه در حال پیگیری مسائل مختلف برای راه‌اندازی سریع آن هستیم.

*معرفی شوشتر در شبکه‌های تلویزیونی

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر بیان داشت: قرار است پیش از فرارسیدن ایام نوروز شهرستان شوشتر در تلویزیون ملی به ویژه شبکه‌های دو و جام جم معرفی شود و در این خصوص مذاکرات زیادی انجام شده است.

موسوی‌نسب ابراز داشت: تأمین راهنمای گردشگر در شوشتر برای معرفی آثار تاریخی برعهده پایگاه سازه‌های آبی است که باید دید که این پایگاه جهانی تمایلی برای فعالیت راهنمایان گردشگری دارد یا خیر که این در حیطه اختیارات اداره میراث فرهنگی شوشتر نیست.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول