اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب خبر داد

آمادگی تکاب برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: شهرستان تکاب از آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار است.

آمادگی تکاب برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب علی داعی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که به منظور هماهنگی کلیه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در اتاق جلسات فرمانداری تکاب برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان تکاب از آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: با تشکیل جلساتی برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

داعی با اشاره به برنامه‌هایی که در نوروز سال 92 در این شهرستان اجرا می‌شوند، افزود: اسکان مسافران نوروزی، تعیین اکیپ‌های امداد و نجات و راهنمایان گردشگران نوروزی از جمله این برنامه‌ها است.

فرماندار تکاب با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، خاطر نشان کرد: تکاب دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش گردشگری است که در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها شاهد جذب حداکثری گردشگر خواهیم بود.

داعی بر همکاری تمام اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهر تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا باید تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همکاری لازم را با هم داشته باشند.

وی اعلام کرد: علاوه بر مسافرخانه‌های این شهرستان، چهار مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی این شهرستان در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/61001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول