اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز برگزار می‌شود

نفت مسجدسلیمان میزبان مسابقات کشتی کشور

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

نفت مسجدسلیمان میزبان مسابقات کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این مسابقات از تاریخ نهم تا 11 اسفندماه سال جاری به مدت سه روز با حضور کشتی گیران 31 استان کشور در مسجدسلیمان به میزبانی نفت و گاز برگزار می‌شود‌.

همچنین این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و سبک آزاد در 10 وزن 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار می‌شود.

در پایان مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن جهت حضور در مسابقات جهانی و بین‌المللی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، استان خوزستان تنها استانی است که در این مسابقات دارای دو نماینده شرکت کننده شامل تیم منتخب خوزستان و تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل میزبانی مسابقات است.

تیم نفت در این مسابقات با سروش ژدوار، پیمان رضایی، رضا عیدی وندی، جاوید خسروی، میثم حیدری، امیر آدیم، شاهین اسدی، موسی نظرپور، پژمان ژدوار و حسن شیرمردی به عنوان کشتی گیر و دانش خسروی حاجیوند و بیژن صالح‌نژاد به عنوان مربی و سرپرست تیم در مسابقات حضور می‌یابد. 

با توجه به قهرمانی تیم نفت در مسابقات استانی این تیم به عنوان تیم منتخب خوزستان نیز در مسابقات حضور دارد و با توجه به اینکه دو سهمیه برای تیم نفت محسوب می‌شود این مسابقات می‌تواند زمینه ساز حضور کشتی گیران شایسته و ارزنده مسجدسلیمانی در تیم ملی باشد.

انتهای پیام/72001/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول