اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان خراسان‌جنوبی:

انبوه‌سازان تمایلی به سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی ندارند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان خراسان‌جنوبی گفت: انبوه‌سازان تمایلی به سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی ندارند.

انبوه‌سازان تمایلی به سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی ندارند

مهدی فدویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: قوانین سخت و دست و پا گیر شهرداری در زمینه صدور پروانه ساختمانی انبوه‌سازان را در خراسان‌جنوبی با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان در هر کشور زمینه‌ساز گردش مالی و ایجاد اشتغال است، افزود: دولت با طرح مسکن مهر به این سمت روی آورد و مراکز ساخت‌و‌ساز را فعال کرد. 

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان خراسان‌جنوبی ادامه داد: طرز تفکر نادرستی که از انبوه‌سازان در مجموعه شهرداری و شورای شهر وجود دارد و این قشر را با مشکلاتی روبرو کرده است.

فدویان تاکید کرد: بسیاری از انبوه‌سازان به دلیل مشکلات موجود دست از کار کشیده‌اند و به خرید و فروش زمین و مسکن روی آورده‌اند.

خروج سرمایه انبوه‌سازان از خرسان‌جنوبی

وی اضافه کرد: انبوه‌سازان تمایلی به سرمایه‌گذاری در بیرجند در زمینه ساخت‌و‌ساز ندارند و سرمایه خود را در شهرهای بزرگ مانند مشهد و تهران به کار می‌گیرند که به خاطر نحوه نگرش شهرداری به انبوه‌سازان خروج سرمایه را از استان شاهد هستیم.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان خراسان‌جنوبی به طرح تفصیلی بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: خیلی از مردم توانایی ساخت‌و‌ساز را ندارند، ولی انبوه‌سازان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این حوزه راه‌گشای مشکلات موجود باشند.

فدویان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با شهرداری متذکر شد: در راستای حل مشکلات موجود با شهرداران گذشته نیز جلسات مختلفی برگزار کرده‌ایم، ولی تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است.

وی خواستار تغییر نگرش به قشر انبوه‌سازان شد و اذعان داشت: دید منفی که در حال حاضر در مجموعه شهرداری نسبت به انبوه‌سازان وجود دارد باید تغییر کند که در غیر این صورت مشکلات همچنان باقی می‌ماند.

انتهای پیام/69012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول