اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

غربی‌ها روی اختلاف میان مسئولان سرمایه‌گذاری کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ گفت: یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان به ویژه کشورهای زورگوی غربی علیه ملت ایران، ایجاد اختلاف در میان مسئولان است.

غربی‌ها روی اختلاف میان مسئولان سرمایه‌گذاری کرده‌اند

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز موفقیت بزرگی نصیب ملت ایران شده که این موفقیت ثمره وحدت و همدلی میان همه اقشار جامعه و مدیران ارشد کشور است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در طول دفاع مقدس در حالی که امکانات دفاعی بسیار ناچیزی داشتیم، اما مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی برای بیرون راندن دشمنان از خاک میهن هم‌قسم شده و با وحدت و اتحاد به این موفقیت بزرگ دست یافتند.

این مسئول افزود: بنابراین طبیعی است که غربی‌ها برای ایجاد خلل در اتحاد ملت ایران توطئه کرده و از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف شوم استفاده کنند.

* هزاران کانال ماهواره‌ای و ده‌ها هزار سایت اینترنتی علیه ایران توطئه می‌کنند

حدادی بیان داشت: کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور سرمایه‌گذاری‌های میلیون دلاری انجام داده و هر روز مشغول توطئه کردن هستند.

وی تاکید کرد: بنابراین در این شرایط باید هوشیار بوده و همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند، از رفتارهای اختلاف‌انگیز دوری کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: در حال حاضر هزاران کانال ماهواره‌ای و ده‌ها هزار سایت اینترنتی به صورت مداوم این توطئه را پیش می‌برند و اگر ما اندکی غفلت کنیم، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

وی افزود: مسئولان کشور در این زمینه مسئولیت بسیار خطیری را بر عهده دارند و نباید اجازه دهند که دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب از رفتار و گفتار آنها سوء‌استفاده کنند.

حدادی در پایان تاکید کرد: با حفظ اتحاد و همدلی در میان همه اقشار جامعه به طور قطع می‌توانیم همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با سرعت به سوی سعادت و تعالی حرکت کنیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول