اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی اهتمام بر تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را موفقیتی جدید برای این موسسه عنوان کرد.

تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه شورای مدیران جهادکشاورزی استان ضمن تجلیل از خدمات و فعالیت‌های گسترده دکتر ایرج خلیلی مدیر شعبه شمال‌غرب مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در شهرستان مرند  اظهار داشت: از جمله مواردی که موجب شده تا این مؤسسه به عنوان یک مؤسسه مهم مطرح باشد، وجود اعضای هیئت علمی، کارشناسان خبره و تولیدات منحصر به فرد این مؤسسه است.

وی با بیان اینکه مؤسسه رازی علاوه بر تولید بیش از 70 نوع فرآورده بیولوژیک، در امر تحقیق و تشخیص نیز با 15 آزمایشگاه مرجع، خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد، افزود: انجام 300 پروژه تحقیقاتی در این مؤسسه در طول یکسال گذشته شایسته تقدیر می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اهتمام بر تولید واکسن گامبورو توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را موفقیتی جدید برای این موسسه عنوان کرد و تصریح کرد: نیاز کشور به این واکسن برای مقابله با بیماری‌های طیور 1.5 میلیارد دوز در سال است که این موسسه می‌تواند با تولید واکسن گامبورو، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز سازد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول