اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

بها دادن به تولید داخلی قیمت‌های افسار گسیخته را رام می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند با بیان اینکه مصرف بهینه و بها دادن به تولید داخلی موجب می‌شود حداقل قیمت اقلام غذایی با افزایش افسار گسیخته کنونی مواجه نشود، ادامه داد: شعار حمایت از تولید ملی فقط برای امسال نیست.

بها دادن به تولید داخلی قیمت‌های افسار گسیخته را رام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی در شهرستان مرند با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی و نقش آن در خودکفایی و همچنین بالا بردن راندمان در شهرستان به منظور بالا بردن درآمد کشاورزان اظهار کرد: مردم می‌توانند به عنوان یک مصرف‌کننده بزرگ، تولید را اصلاح و رفتار تولیدکننده را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی که در کشور ما مطرح است، باید در تمام امور ساری و جاری باشد تا جلوی هزینه‌های اضافه گرفته شود، خاطرنشان کرد: مسئولان اگر در خدمت‌رسانی به مردم و تأمین مشکلات آنان با جدیت تلاش کرده و وظیفه قانونی خودشان را انجام دهند، بی‌شک موفقیت‌های بزرگی حاصل خواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه مصرف بهینه و بها دادن به تولید داخلی خصوصاً در بخش کشاورزی و تولیدات غذایی موجب می‌شود حداقل قیمت اقلام غذایی با افزایش افسار گسیخته کنونی مواجه نشود، ادامه داد: شعار حمایت از تولید ملی فقط برای امسال نیست و چه بسا رسیدن به اهداف این رهنمود ارزنده مقام معظم رهبری چند سال طول بکشد از این رو باید با کارهای کارشناسی دقیق باید نکات آسیب پذیر اقتصاد کشور شناسایی و برای رفع آن برآییم.

فرماندار شهرستان مرند یکی دیگر از دغدغه‌های رهبری در حال حاضر را وحدت ملی عنوان کرد و گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هرکس قدمی در راستای تضعیف وحدت ملی بردارد و یا حرفی بزند خاین به نظام و انقلاب و مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت مقدمه نیل به اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید تمام نیروهای انسانی و مادی و معنوی و ظرفیت‌های بالقوه کشور در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی مردم بسیج شوند تا مردم را که همان صاحبان اصلی انقلاب هستند از گزند انواع فشارها و تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی دشمن مصون داریم.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول