اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی و توریسم درمانی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش‌ها برای درآمدزایی برای کشور باید در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی و توریسم درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی در شهرستان مرند با اشاره به تحریم‌های دشمنان در سه دهه گذشته اظهار کرد: اقتصاد تک محصولی، اصلاح الگوی مصرف و جدا شدن از وابستگی نفت و همچنین نقش کشاورزان و بهره‌برداران در لوله‌گذاری و صرفه‌جویی در آب کشاورزی، تولید و صادرات میوه و تشکیل شرکت‌های یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و فرآوری و بسته‌بندی باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دست از نفت و اقتصاد تک محصولی بکشیم، اظهار کرد: دشمنان با تحریم تکنولوژی، نفت و بانک مرکزی می‌خواهند ما از لحاظ علمی عقب بمانیم، پول نداشته باشیم، نتوانیم محصول خارجی بخریم و در نتیجه تورم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آنها منتظرند تا در نتیجه این تورم همراه با رکود، مردم به انقلاب پشت بکنند در حالی که هرگز به هدف خود نخواهند رسید یادآوری کرد: در دنیا بودجه های مالی را از مالیات تامین می کنند و ما هم در راستای کاهش وابستگی‌های نفتی باید به این امر توجه کنیم.

حسن‌نژاد با بیان اینکه اگر ما به جای نفت فرآورده‌های نفتی را تولید و صادر می‌کردیم الان وضعمان به مراتب بهتر بود، ادامه داد: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش‌ها برای درآمدزایی برای کشور باید در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

انتهای پیام/60009/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول