اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

دستگاه‌های خدمت رسان رضایت مسافران نوروزی را به دست آورند

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه گفت: دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان باید با تلاش مضاعف رضایت مسافرین نوروزی و شهروندان را در ایام نوروز تامین نمایند.

دستگاه‌های خدمت رسان رضایت مسافران نوروزی را به دست آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، مهدی سلیمانی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مبارکه به چشم اندازهای زیبا و ظرفیت‌های موجود شهرستان از جمله سواحل زاینده رود، پارک‌ها و اماکن تاریخی اشاره کرد و افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به هم استانی‌ها و تهیه بروشور اطلاع رسانی کمک شایانی به جذب گردشگران نوروزی خواهد کرد.

وی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز شهرستان گفت: بایستی دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان برای جذب و ساماندهی بهتر مسافران نوروزی، نقایص و معایب موجود را بررسی و در خصوص آماده‌سازی و زیباسازی شهرها جهت ورود مسافران نوروزی، آماده سازی و تجهیز محل‌های اسکان و مدارس تلاش کنند.

فرماندار مبارکه در ادامه از همه دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان و اعضای جلسه خواست ضمن همکاری همه جانبه با ستاد در مورد مشخص نمودن کشیک های ادارات در ایام نوروز اقدام کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه کمیته‌های شش‌گانه امنیتی و انتظامی، اسکان و خدمات رفاهی، نظارت بر نرخ کالا و خدمات عمومی، امداد رسانی، گردشگری، فرهنگی و اطلاع رسانی، نظارت بر ارائه خدمات عمومی برای تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروزی تشکیل و هر یک از اعضا برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول