اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

تمهیدات لازم برای اقامت مسافران نوروزی فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در شهرستان سرپل‌ذهاب فراهم شده است.

تمهیدات لازم برای اقامت مسافران نوروزی فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، میرزامراد پیرو در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و راهیان نور شهرستان سرپل‌ذهاب از فراهم شدن تمهیدات لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و راهیان نور در این شهرستان خبر داد و گفت: ستاد تسهیلات نوروزی برای اسکان و اقامت گردشگران تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: سرپل‌ذهاب از هم‌اکنون برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده است و تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت مسافران و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان فراهم شده تا کسانی‌که سرپل‌ذهاب را برای تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند، کوله‌باری از خاطره خوش با خود ببرند.

پیرو با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل شده و شش کمیته نیز در این راستا فعالیت می‌کند، ادامه داد: وظایف تمامی دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌ها تشریح شده است.

 وی یادآور شد: تجهیز چهار مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، نصب پلاکارد خوش‌آمد گویی بر سر درب ادارات، فعالیت داروخانه شبانه‌روزی شهرستان در ایام تعطیلات، نظارت بر قیمت کالا و تنظیم بازار و تامین آرد برای پخت بیشتر خبازی‌ها برای این ایام صورت‌گرفته است.

پیرو تصریح کرد: برپایی 40 چادر برای اسکان مسافران نوروزی از سوی جمعیت هلال‌احمر، ترمیم و تعویض تابلوهای قدیمی ادارات، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و اماکن اقامتی و زیارتی، زیباسازی معابر سطح شهر، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر، عدم قطع آب و برق و تلفن مشترکان در ایام تعطیلات نوروزی، کاشت درخت و نصب و ساماندهی تمثال شهدا در بلوار اصلی شهر از دیگر برنامه‌های ایام مذکور در این شهرستان است.

فرماندار سرپل‌ذهاب تاکید کرد: حرم احمد ابن اسحاق، آبشار پیران، طاق گرا، زیج منیژه، کتیبه آنوبانا‌نی، قلعه‌گبری و سراب‌گرم از جمله آثار تاریخی و گردشگری این شهرستان است.

پیرو افزود: بازدید از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس این شهرستان، برپایی نمایشگاه در محل یادمان‌های بازی‌دراز و شهید شیرودی و پادگان ابوذر، احیای سنگرهای هشت سال دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان و کاروان‌های راهیان نور در محل یادمان شهدا، از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام می‌شود. 

وی گفت: سال گذشته بیش از  650 هزار نفر مسافر و مهمان نوروزی در تعطیلات آخر سال به شهرستان سرپل‌ذهاب سفر کردند ولی پیش‌بینی می‌شود امسال حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این منطقه افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول