اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا خبر داد

اختصاص شش مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از اختصاص شش مدرسه این شهرستان برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز امسال خبر داد.

اختصاص شش مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سیده حمیرا ذکی‌پور عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اسکان مسافران نوروزی در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در ایام نوروز همواره دو مقوله آمادگی مناطق گردشگری و اسکان مهمان از درجه اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه امسال، سال متوسط مالی برای همگان بوده است، تصریح کرد: با این شرایط مسافران برای کاهش در هزینه‌های سفرهای نوروزی خود از اسکان در مدارس بیش از گذشته استفاده می‌کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اسکان مسافران در نوروز 91 اذعان کرد: در ایام نوروز امسال نسبت به سال 90 بالغ بر 60 درصد اسکان مسافران فرهنگی در مدارس منتخب صومعه‌سرا افزایش داشت.

وی از آماده سازی مدارس صومعه‌سرا برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: تاکنون شش مدرسه مناسب اسکان مسافران نوروزی صومعه‌سرا در حال آماده‌سازی است.

به گفته ذکی‌پور، شش مدرسه مهیا شده صومعه‌سرا برای مهمانان و مسافران نوروزی در اقشار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 64 کلاس به همراه امکانات رفاهی است.

وی به تهیه امکانات رفاهی مهمانان نوروزی در مدارس صومعه‌سرا اشاره کرد و ادامه داد: با رایزنی هلال احمر صومعه‌سرا در حال تهیه پتوهای جدید و تمیز برای گردشگران اسکان یافته در مدارس این شهرستان هستیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه بسیاری از مسافران اسکانی سال گذشته از نبود فضای سبز در داخل مدارس گله‌مند بودند، متذکر شد: شهرداری صومعه‌سرا در راستای ایجاد فضای سبز در داخل محوطه مدارس باید همکاری جدی و بیشتری با اداره آموزش و پرورش این شهرستان داشته باشد.

وی، رضایت‌مندی مسافران از اماکن اسکانی را حق اصلی آن ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام تلاش باید برای ایجاد فضای رفاهی مناسب و امکانات بهتر اسکان مسافران در مدارس کوشید.

شهردار صومعه‌سرا نیز در ادامه جلسه مذکور با برشمردن اهمیت ماندگاری مسافران نوروزی در مناطق گردشگرپذیر این شهرستان، اظهار کرد: در حال تدوین برنامه‌های مدون و کاربردی برای تحقق این امر هستیم.

حسین احمدی، حضور بخش خصوصی و هم فکر و تبلیغات آن ها را نیز در راستای ماندگاری مسافران نوروزی علاوه بر برنامه دستگاه‌های دولتی مهم خواند و بیان کرد: بخش خصوصی در جذب مسافر در مناطق روستایی و شهری صومعه‌سرا تأثیر بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع‌تر برای شناساندن و حضور مسافران از مناطق بکر گردشگری در صومعه‌سرا، تصریح کرد: شهرداری صومعه‌سرا به جز توزیع بروشورهای سفر، یک نقشه مضاعف برای مسیریابی و راهنمای گردشگری را به مسافران نوروزی هدیه می‌دهد.

ا‌نتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول