اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد

اختصاص 56 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش دهدشت در جهت استقرار میهمانان نوروزی گفت: در این راستا 56 مدرسه برای استقرار میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

اختصاص 56 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در کهگیلویه

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش دهدشت در جهت استقرار میهمانان نوروزی اظهار کرد: در این راستا 56 مدرسه برای استقرار میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت اضافه کرد: این طرح کمک شایانی به خانواده‌ها برای سفرهای نوروزی می‌کند چرا که در خیلی از مواقع به علت نبود هتل و مسافرخانه به اندازه کافی استقرار آن‌ها در مدارس کمک قابل توجهی به اقتصاد خانواده‌ها خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و اقلیم گرمسیری محل مناسبی برای میهمانان نوروزی در این فصل از سال خواهد بود.

این مسئول در آموزش و پرورش دهدشت با بیان این‌که مدارس مذکور از مدارس نوساز و با کیفیت انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: تلاش آموزش و پرورش دهدشت این است که بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد.

وی با بیان این‌که در سال گذشته استقبال خوبی از مدارس آموزشگاه‌های آماده شده برای مسافران نوروزی شد عنوان داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز از این مدارس استقبال شود.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت بیان داشت: مسافران نوروزی و کسانی که قصد دارند به شهر دهدشت و بخش‌های اطراف این شهرستان مسافرت کنند و دیار بلاد شاپور را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای اطلاع از کم و کیف مدارس و نحوه استقرار با شماره تلفن 07443222929 تماس بگیرند.

انتهای پیام/82008/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول