اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر قرارگاه سه هزار شهید قزوین:

شهادت سردار شاطری نشان داد در باغ شهادت باز است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر قرارگاه سه هزار شهید استان قزوین گفت: معیار سنجش مسئولان میزان ولایت‌پذیری آنان است و شهادت سردار شاطری در لبنان نشان داد که در باغ شهادت هنوز باز است.

شهادت سردار شاطری نشان داد در باغ شهادت باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، رضا سبحانی‌فر امروز در جمع اعضای ستاد کنگره شهدای شهرستان البرز اظهار داشت: فرمایشات بسیار ارزشمند و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان پاسخی دندان شکن به عملیات روانی آمریکا و ایادیش بود که چند صباحی در منطقه، در سایر کشورها و داخل کشور راه‌اندازی کرده بودند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه تصریح کرد: اگر امروز دشمن در موضع انفعال و شکست قرار دارد به برکت خون شهدا، رهبر انقلاب و هوشیاری و دشمن‌شناسی است.

جانشین دبیر قرارگاه سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: امروز تکلیف همه مسئولان نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای هم‌افزایی، ایجاد انسجام و وحدت بیشتر است که همین وحدت و یکدلی همراه موجب شکست تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد شد و در حقیقت معیار سنجش مسئولان با میزان همراهی و لبیک به فرمایشات نایب امام زمان (عج) است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه همه موظف به جمع‌آوری آثار و اسناد شهدا هستیم،‌ خاطرنشان کرد: درست است که امروز از فیض شهادت محروم شده‌ایم و فاصله گرفته‌ایم، ولی شهادت سردار شاطری در لبنان نشان داد که در باغ شهادت هنوز باز است.

وی خطاب به اعضای ستاد کنگره شهدای شهرستان البرز تأکید کرد: با تمام قوا و وجود بسیج تمام امکانات باید در راستای جمع‌آوری و مستندسازی آثار شهدا اهتمام ورزند و از امکانات و ظرفیت‌های موجود این شهرستان در راستای معرفی شهدا به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی استفاده شود.

گفتنی است؛ شهرستان البرز و تابعه تعداد قریب به 200 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول