اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب:

9 دی نماد ولایت‌پذیری ایرانیان است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: نهم دی ماه، نماد بصیرت و ولایت‌پذیری ایرانیان است.

9 دی نماد ولایت‌پذیری ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی عصر امروز در یادواره شهدای بخش فورگ و شهر فدامی داراب اظهار داشت: فلسفه و پیام برگزاری یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مرور ویژگی‌های شهدایی است که تمام سرمایه‌های خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی فدا کردند.

وی با ارائه تحلیلی از موقعیت کشور در سال‌های اولیه انقلاب و دوران دفاع مقدس، بصیرت مردم ایران در شناخت موقعیت و دشمن‌شناسی را از عوامل موثر پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی دانست و افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با تبعیت از ولایت فقیه و با بصیرت کامل به جنگ با استکبار و عوامل آن رفته و با اخلاص و روحیه شهادت‌طلبی حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس شدند.

نماینده عالی دولت در داراب با اشاره به توطئه‌ها و حربه‌های دشمن در سه دهه اخیر تکلیف و مسئولیت امروز مردم و مسئولان را پیروی از ولایت فقیه و حضور با بصیرت در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ذکر کرد و گفت: ادامه راه شهدا عمل کردن به وصایای آنهاست که ولایت‌پذیری در راس آن قرار دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه، این روز را نماد بصیرت و ولایت‌پذیری ایرانیان دانست و خاطرنشان کرد: درایت و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران اسلامی موجب پیروزی و سربلندی آنان در فتنه 88 شد و امروز نیز باید در جبهه جنگ نرم و تحریم اقتصادی با تبعیت از ولایت عمل کرد تا در این میدان نیز موفق باشیم.

قاسمی شهدا را بهترین فرزندان این ملت معرفی کرد و افزود: افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف و عزت و اقتدار ایران در دنیا مرهون ایثار و گذشت شهدای سرافراز دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

در ادامه این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان شهر فدامی و بخش فورگ به همت حوزه مقاومت بسیج رسول اکرم (ص) بخش فورگ و پایگاه‌های مقاومت شهدا و الزهرا (س) فدامی برگزار شد، رضا طحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و تداوم راه شهیدان تاکید کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسب مبارزه با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های استکبار جهانی است.

در ادامه این مراسم برنامه شعرخوانی، اجرای کلیپ و نوحه‌خوانی انجام و از خانواده معظم شهدای فدامی تجلیل شد.

به گزارش فارس، شهرستان داراب 541 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 23 شهید مربوط به بخش فورگ است.

انتهای پیام/ 2448/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول