اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه:

استکبار جهانی از روحیه ولایت‌پذیری پاسداران می‌ترسد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار و صهیونیست با توجه به حماسه‌های دفاع مقدس از روحیه ولایت‌پذیری پاسداران می‌ترسند.

استکبار جهانی از روحیه ولایت‌پذیری پاسداران می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کشکولی امروز در مراسم افتتاحیه دوره 187 آموزشی امام ‌موسی‌ کاظم(ع) در حسینیه فضل‌بن‌شاذان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور، اظهار کرد: زمانی دولت آمریکا برای مذاکره با ایران پیش شرط منحل کردن سپاه را داده بود.

وی ادامه داد: دشمن از تفکر حزب‌اللهی و جهادی مسلمانان در ایران می‌ترسد و به هیچ وجه از بمب و موشک هسته‌ای در پاکستان، هند و کره هراسی ندارد.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به تجاوز آمریکا و هزینه فراوان در عراق، خاطر نشان کرد: سپاه از آمریکا در عراق موفق‌تر عمل کرده و پیروز میدان بوده است. در جنگ 33 روزه به 9 هزار خانه حزب‌الله موشک برخورد کرد ولی در نهایت پیروز میدان حزب‌الله بود.

وی یکی از شاخص‌های مجامع توسعه یافته را مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی، دفاعی و امنیتی دانست و تاکید کرد: در امنیت کشور جوانان سهم مهمی دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: امام خمینی(ره) معتقد بود که همه کشور باید نظامی باشند و این یک مسئله مهم است.

کشکولی دفاع را یک امر فطری دانست و گفت: دفاع از کشور یک امر بدیهی است و جوانان کشور متعهدانه و عاشقانه نقش خود را در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی حتی نوجوانان که سن آنان در حد جنگ نبود با اصرار خود را به جبهه دفاع از ارزش‌ها رسانده و حماسه آفریدند.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد از دوران اصلاحات، تاکید کرد: متاسفانه زمانی گستاخی در کشور به حدی رسید که اسامی شهدا را از کوچه‌ها پاک کردند و گفتند نام شهید کدورت می‌آورد.

کشکولی تصریح کرد: هم‌اکنون فتوحات و اثرات انقلاب اسلامی را بعد از 30 سال مقاومت در برابر استکبار در عراق، افغانستان، مصر و سایر کشورها شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: اگر جهاد نباشد هیچ‌گاه مرد از نامرد شناخته نمی‌شود.

انتهای پیام/70019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول