اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه متوسطه آموزش‌ و پرورش قزوین خبر داد

بازدید چشم‌گیر دانش‌آموزان از نمایشگاه علم نانو در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش‌ و پرورش استان قزوین گفت: بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو در قزوین بسیار مطلوب بوده است.

بازدید چشم‌گیر دانش‌آموزان از نمایشگاه علم نانو در قزوین

محمد حاجی‌محمدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو که به مناسبت هفته نانو در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید بابایی قزوین افتتاح شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بازدید دانش‌آموزان مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه از نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو در قزوین بسیار مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید بابایی قزوین بسیار چشم‌گیر بوده است، اذعان داشت: دانش‌آموزان با انگیزه و علاقه بالایی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش‌ و پرورش استان قزوین ابراز داشت: دانش‌آموزان با شرکت در المپیادها، جشنواره‌های خوارزمی و تحقیق و پژوهش می‌توانند استعدادهایشان را شکوفا کنند و با پرورش این استعدادها به پیشرفت‌های خوبی در زمینه علمی برسند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها از جایگاه مطلوبی در کسب رتبه‌های علمی در المپیادها برخوردار هستند،‌عنوان کرد: دانش‌آموز قزوینی در المپیاد رایانه توانست رتبه دوم جهانی با کسب مدال نقره در سال گذشته به دست آورد.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش‌ و پرورش استان قزوین متذکر شد: دانش‌آموزان قزوینی استعدادهای بسیار خوبی نسبت به سایر استان‌ها دارند که باید این استعدادها به خوبی هدایت و پرورش یابد.

*خانواده‌ها نقش بسزایی در رشد علمی دانش‌آموزان دارند

حاجی‌محمدی با بیان اینکه خانواده‌ها نقش بسزایی در رشد علمی دانش‌آموزان دارند، اظهار داشت: آنان می‌توانند علاقه و انگیزه فرزندانشان را در عرصه‌های علمی،‌ تحقیق، پژوهش و منابع علمی جدید ارتقا دهند تا با تحقق این امر دانش‌آموزان در کسب اطلاعات علمی فعال‌تر شوند.

وی با اشاره به اینکه والدین امکانات مختلفی را در اختیار فرزندانشان قرار می‌دهند، عنوان کرد: اکنون ارتباطات توسعه چشم‌گیری یافته است و دانش‌آموزان باید با استفاده از این امکانات به روز از جمله اینترنت در زمینه علمی پیشرفت خوبی داشته باشند.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری آموزش‌ و پرورش استان قزوین با بیان اینکه والدین با هزینه کردن امکانات بسیاری را برای فرزندانشان فراهم می‌کنند، اذعان داشت: آنان باید با تحقق این امر در زمینه‌های علمی، اطلاعات و فعالیت فرزندانشان را در علم و دانش افزایش دهند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول