اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی گلستان خبر داد

اعزام روحانی و راوی برای همراهی دانش‌آموزان گلستانی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی گلستان گفت: پنج روحانی و هشت راوی در کاروان‌های 500 نفری دانش‌آموزان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام روحانی و راوی برای همراهی دانش‌آموزان گلستانی به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری از گرگان، جواد فراهی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان گلستانی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی اظهار داشت: در اردوگاه‌ها هم راویان استقراری حضور دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: منظور از راویان استقراری، جانبازان جنگ تحمیلی مستقر در اردوگاه‌ها هستند.

راویان و روحانیون، دانش‌آموزان را با وظایف فعلی آنها آشنا می‌کنند

مسئول بسیج دانش‌آموزی گلستان خاطرنشان کرد: در طول مسیر روحانیون و راویان، دانش‌آموزان را با شرایط سخت جنگ تحمیلی و وظایف فعلی آنها آشنا می‌کنند.  

فراهی اضافه کرد: هنگام بازدید از زیارتگاه‌ها راویان استقراری در خصوص مکان استقرار و عملیات‌ها اطلاعات لازم را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و خاطرات خود را برای آنها بازگو می‌کنند.   

به گفته وی، پخش فیلم، بازدید از نمایشگاه دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی بخشی از برنامه‌های فرهنگی اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی هستند.

آموزش دوره عملی درس آمادگی دفاعی در اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی گلستان اظهار داشت: علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان با فضای جنگ تحمیلی و شرایط آن روزها دوره عملی درس آمادگی دفاعی خود را آموزش می‌بینند.

فراهی تصریح کرد: در این دوره کارهای جمعی، مقدمات اولیه صف، ستون، از جلو نظام، سازماندهی و اطاعت‌پذیری از فرمانده به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.   

وی آشنایی با سین برنامه آماده‌باش را یکی دیگر از برنامه‌های اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی عنوان کرد.

دانش آموزان استقامت را از جانبازان و شهدا به ارث بردند

مسئول بسیج دانش‌آموزی گلستان تاکید کرد: برخی از دانش‌آموزان اعزامی به مناطق جنگی فرزندان رزمندگان جنگ سخت بوده و پایمردی و استقامت را از آنها به ارث برده‌اند.

فراهی ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان به عنوان رزمندگان جنگ نرم پس از بازدید از مناطق جنگی در هجمه‌های فعلی دشمن سربلند بیرون آیند.

لازم به ذکر است اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور با همکاری سپاه نینوا، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی گلستان انجام می‌شود. 

انتهای پیام/2307/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول