اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار پلدشت مطرح کرد

مقاومت در برابر هجمه فرهنگی با تقویت ایمان و علم دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: با تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا می‌توانیم در برابر توطئه دشمن و هجمه فرهنگی غرب مقاومت کنیم.

مقاومت در برابر هجمه فرهنگی با تقویت ایمان و علم دانش‌آموزان

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت اصغر پیام صبح امروز در بازدید از مدارس شهرستان پلدشت که از مجتمع آموزشی و پرورشی علوی شهرک ارس بازدید کرد، اظهار داشت: در سایه تلاش دانش‌آموزان است که می‌توانیم ایران اسلامی را به موفقیت برسانیم.

وی با تاکید بر تلاش هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان در کسب علم و دانش، تصریح کرد: هرگاه کسب علم و دانش همراه با تهذیب نفس باشد بدون شک موفقیت و توفیق بیش‌تری حاصل می‌شود.

پیام افزود: در سایه تلاش و همدلی مربیان مدرسه است که دانش‌آموزان نیز برای کسب دانش تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر تلاش و احساس مسئولیت بیشتر اولیای مدرسه، گفت: با وجود تمام کمبودها اولیای مدارس در امر تعلیم و تربیت گام‌های مهمی را برداشته‌اند.

پیام با بیان اینکه باید حس علم‌آموزی را در دانش‌آموزان بیشتر از این تقویت کرد، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های ایران اسلامی، استکبار در تلاش برای تسخیر ذهن و قلب جوانان است و باید دانش‌آموزان را طوری‌ تربیت کنیم که نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشند.

وی با تاکید بر تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا افزود: با تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا می‌توانیم در برابر توطئه دشمن مقاومت کنیم.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول