اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج:

پرورش استعدادهای دانش‌آموزان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دبیران باید آن را مد نظر داشته باشند.

پرورش استعدادهای دانش‌آموزان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد هراتی بعدازظهر امروز در اولین همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان این ناحیه اظهار داشت: دانش‌آموزان از آینده‌سازان این کشور هستند لذا باید استعدادهای آنان در زمینه‌های مختلف شناسایی شده و با پرورش استعدادهای آنان در مسیر شکوفایی آن گام برداریم.

وی ادامه داد: ارائه امکانات و تجهیزات برای شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان یکی از وظایف آموزش و پرورش است لذا باید تدابیر اساسی برای تأمین این امکانات انجام شود.

هراتی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید تمامی مدارس را مجهز به آزمایشگاه و تجهیزات کامل کنیم افزود: ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و همچنین استفاده بهینه از استعدادهای دانش‌آموزان نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های اصولی است.

وی یکی از راهکارهای اساسی به منظور تحقق اهداف را برقراری ارتباط صمیمانه اولیای دانش‌آموزان با مربیان مدارس عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان ما دارای توانمندی و استعدادهای سرشاری هستند لذا ما باید زمینه لازم را برای شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حضور نخبگان در جامعه سبب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود لذا نخبه‌پروری و استعدادیابی دانش‌آموزان می‌تواند مسیر تحولات اساسی را در کشور و در آینده فراهم کند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول