اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

220 کانون فرهنگی و هنری در مساجد زنجان فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به فعالیت فرهنگی در مساجد استان گفت: 220 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال است.

220 کانون فرهنگی و هنری در مساجد زنجان فعال است

یحیی امیری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کانون‏های فرهنگی و هنری در مساجد استان مورد توجه مسئولین قرار دارند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه کانون‏های فرهنگی مساجد، افزود: کانون‏های فرهنگی مساجد هر سال رو به افزایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان آموزش هنرمندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیت‏های مناسبی برای آموزش هنرمندان در شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی عمده‌ترین کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را آموزش دانست و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیش از 10 هزار نفر در آموزشگاه‏های شهرستان زنجان آموزش داده است.

امیری توجه به موضوع آموزش را برای توسعه شاخص‏های فرهنگی و هنری در شهرستان زنجان لازم دانست و ادامه داد: فعالیت‏های مناسبی در این بخش صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به همکاری مسئولین برای ارتقای وضعیت برنامه‏های فرهنگی در شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت‏های موجود برای همکاری استفاده کرده است.

* اختصاص فضای نمایشگاهی برای دستگاه‏های اجرایی

وی به اختصاص فضای نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان فضاهای در اختیار خود را برای برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی و هنری در اختیار دستگاه‏های مختلف گذاشته است.

امیری به فعالیت‏های فرهنگی در حوزه قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: همواره تاکید برای افزایش فعالیت‏های فرهنگی در بخش قرآنی وجود داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان فعالیت‏های فرهنگی در بخش قرآنی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برآورد کمی و کیفی فعالیت‏های صورت گرفته مثبت بوده است.

* تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه

وی با تاکید بر تلاش بیشتر برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، خاطرنشان کرد: فعالیت‏های صورت گرفته مناسب است اما باید این روند ادامه داشته باشد.

امیری به فعالیت کانون فرهنگی هنری کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری کوثر مختص بانوان است و فعالیت‏های ویژه آن‏ها را دنبال می‏کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به آموزش‏های فرهنگی و هنری برای بانوان، تاکید کرد: فعالیت‏های فرهنگی و هنری برای بانوان مورد تاکید قرار دارد.

* آموزش‏های قرآن و نهج‌البلاغه از مهمترین برنامه‏های فرهنگی برای بانوان

وی فعالیت‏های فرهنگی و هنری برای بانوان را دارای بخش‏های متنوع عنوان کرد و گفت: آموزش‏های قرآن و نهج البلاغه از مهمترین برنامه‏های فرهنگی برای بانوان است.

امیری توجه به فعالیت‏های فرهنگی بانوان را ضرورت مهم جامعه دانست و ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در راستای اهداف اداره کل برنامه‏های فرهنگی بانوان را با جدیت دنبال می‏کند.

* آموزش صنایع‌دستی برای بانوان در دستور کار قرار دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به آموزش صنایع‌دستی برای بانوان شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: آموزش صنایع‌دستی برای بانوان در دستور کار قرار دارد.

وی آموزش موسیقی را از دیگر برنامه‏ها عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‏های فرهنگی و هنری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول