اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برگزاری 30 دوره آموزشی تخصصی فرهنگی هنری در جم

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری 30 دوره آموزشی تخصصی فرهنگی هنری در جم خبر داد.

برگزاری 30 دوره آموزشی تخصصی فرهنگی هنری در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار کرد: پالایشگاه جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: این پالایشگاه علاوه بر فعالیت در امر تولید، نسبت به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اهتمام جدی دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: با توجه به اعلام نیاز بخش‌های مختلف موفق شدیم برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای در شهرک‌های مسکونی در سال جاری انجام دهیم.

جمالی خاطر‌نشان کرد: این برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خوبی اجرا شده است و ساکنین شهرک‌ها در همه برنامه‌ها حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

وی یادآور شد: در این برنامه‌ها همچنین نمایشگاه‌های متعددی نیز با موضوعات فرهنگی و مذهبی برگزار کردیم که تا همین چند روز گذشته نیز ویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ادامه داشته است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: برنامه‌های مرکز مشاوره در شهرک‌های مسکونی نیز از دیگر اقدامات مفیدی بوده که طی سال جاری به خوبی انجام شده است.

وی گفت: این مرکز ارائه مشاوره‌های فردی در زمینه‌های خانواده، جوانان و نوجوانان و کودک و همچنین ارائه جلسات گفتار درمانی به‌ صورت یک هفته در میان را برای ساکنین داشته است.

جمالی سمینارهای ویژه روانشناسی خانوادگی، اتاق گفت‌وگوی ویژه بانوان و کارگاه‌های آموزش خانواده را از دیگر اقدامات این مرکز مشاوره دانست.

*استعدادیابی و تشکیل گروه‌های مختلف هنری در جم

وی برنامه‌های مرکز آموزش فرهنگی هنری فردوس را از دیگر مواردی دانست که تاثیر زیادی بر روند کارهای فرهنگی شهرک داشته است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری 30 دوره آموزشی تخصصی فرهنگی هنری در جم خبر داد و افزود: در سال جاری در این مرکز کلاس‌های مختلف فرهنگی هنری در زمینه‌های تخصصی صنایع دستی، هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی، زبان و کامپیوتر برگزار شده است.

وی یادآور شد: خیاطی، گلدوزی، نما، حجم، پتینه، کریستال، مجسمه سازی، پیکر تراشی، نقاشی کودک، پاستیل، طراحی چهره، موسیقی (تار، سه تار، سنتور و ...)‌ و هنرهای نمایشی نیز از دیگر کلاس‌هایی بوده که در سال جاری در این مرکز برای ساکنین شهرک‌ها برگزار شده است.

جمالی استعدادیابی و تشکیل گروه‌های مختلف هنری از قبیل موسیقی و نمایش را از دیگر اقدامات مهم مرکز آموزش فرهنگی هنری فردوس واقع در شهرک‌های مسکونی نام برد.

وی همچنین برنامه‌ریزی استراتژیک فرهنگی سال آینده شهرک‌های مسکونی را از برنامه‌های مهم روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم دانست و اظهار کرد: همه تلاش ما این‌ است که ساکنین در رضایت کامل به برنامه‌های فرهنگی توجه کنند و در این راستا نظر سنجی‌های گسترده‌ای نیز صورت خواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول