اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج‌سپاه حاجی‌آباد:

بسیج نیاز به یک تقوای جمعی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان حاجی‌آباد گفت: بسیج نیاز به یک تقوای جمعی دارد و همه مجموعه‌هایی که دور و بر ما هستند نیاز به تقوای جمعی دارند.

بسیج نیاز به یک تقوای جمعی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس رضا صفامهر امروز در حاشیه نشست "عاشقان ولایت" اظهار داشت: امروز مردم غیور و ولایت‌مدار کشور عزیزمان با حضورشان در صحنه‌های مختلف انقلاب تمام معادلات دشمنان داخلی و خارجی را در هم کوبیدند.

وی افزود: دفاع از حریم ولایت دفاع از امام حسین (ع ) است، دشمنان بدانند ما خودمان را با سلاح عاشورا مجهز می‌کنیم و در مقابل شما از سید الشهدا مدد می‌گیریم.

امام جمعه حاجی‌آباد نیز در جمع بسیجیان این نشست ادامه داد: بدانید انسان تنها به وسیلة تقوا از گزند گناه مصون می‌ماند تقوا کلید درستی و توشة قیامت و آزادی از هر بندگی و نجات از هر تباهی است تقوا مصونیت است، نه محدودیت.

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری اضافه کرد: قدر مشترک پناهگاه و زندان مانعیت است،‌ اما پناهگاه مانع خطرهاست و زندان مانع بهره برداری از موهبت‌هاست.

وی گفت: تقوا رمز برخورداری از تمام برکات دنیا است و هر کس با تقوا باشد تمام زیبای‌های دنیا و آخرت را به آسانی به دست می‌آورد و اگر همین تقوا وارد زندگی اجتماعی بشر شود، تنها چیزی است که انسان را به بهشت و زندگی خوب می‌برد.

مختاری بیان کرد: اما اگر تقوا نداشته باشیم اگر تمام ثروت جهان را بدست بیاوریم از آن هیچ لذتی نخواهیم برد و مایه عذابمان هم خواهد بود.

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: از عذاب خدا بترسید ترسی که در غالب محبت باشد ما اگر بدانیم که در مقابل گناهی که انجام می‌دهیم از رحمت خدا بی نصیب می‌شویم هیچ وقت به سمت گناه نمی‌رویم.

وی اضافه کرد: مردمی که بنده و برده پول و مقام و راحت طلبی نباشند، هرگز زیر بار اسارت‌ها و رقیت‌های اجتماعی نمی‌روند.

این مسئول گفت: امام علی (ع) بین انسان و تقوا تعهدی متقابل در نظر گرفته و فرموده‌اند: خواب خویش را به وسیلة تقوا به بیداری تبدیل کنید از تقوا صیانت کنید و خود را به وسیله تقوا محفوظ بدارید.

مختاری افزود: ما برای خانه خود حصار می‌کشیم تا از دید مردم و خطرات در امان باشیم پس دل ما هم یک حصار می‌خواهد که ما را از غیر خدا مصون بدارد.

امام جمعه تصریح کرد: بسیج نیاز به یک تقوای جمعی دارد و همه مجموعه‌هایی که دور و بر ما هستند نیاز به تقوای جمعی دارند تقوای جمعی یعنی بندگی کاری که می‌کنیم برای خداوند و رضایت او باشد و باید بین خود و خدای خود را اصلاح کنیم وقتی جمعی متوجه قوا باشد عزت را خدا می‌دهد مراقبت از تقوا باید دائمی باشد.

وی در پایان گفت: حلقه‌های صالحین یکی از برکات خداوند است و وظیفه این حلقه‌ها تربیت انسان‌های شاخص برای حفظ نظام است ما با رفتارمان روی اطرافیان تاثیر بگذاریم، برویم دنبال کادرسازی و به دنبال کیفیت باشیم نه کمیت، چرا که حلقه‌های صالحین به دنبال کیفیت است.

انتهای پیام/88002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول