اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

فعالیت 10 هزار نفر در آموزشگاه‌‌ها و مراکز آموزشی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر حدود 10 هزار نفر در آموزشگاه‌‌ها، مراکز آموزشی،‌ فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند.

فعالیت 10 هزار نفر در آموزشگاه‌‌ها و مراکز آموزشی زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فعالیت‌‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در سطح روستاها به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه گسترش فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری در سطح روستاهای استان از برنامه‌ های این اداره است، افزود: مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری صادر شده است.

*فعالیت 63 کانون تبلیغاتی در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از فعالیت 220 کانون فرهنگی در مساجد شهرستان خبر داد و افزود: 63 کانون تبلیغاتی نیز در این زمینه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت 40 مؤسسه فرهنگی و  قرآنی تصریح کرد: 40 مؤسسه فرهنگی و هنری فعال نیز در شهرستان وجود دارد.

امیری ارائه خدمات آموزشی برای هنرمندان را از مهمترین فعالیت‌‌های این اداره عنوان کرد و افزود:‌ دوره‌‌های آموزشی برای هنرمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حال حاضر حدود 10 هزار نفر در آموزشگاه‌‌ها، مراکز آموزشی و فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد در کانون‌های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی عضویت دارند.

*برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بر ضرورت ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان تاکید کرد و افزود: دوره‌های آموزشی در قالب ورک‌شاپ‌ها و کارگاه‌های تخصصی برای هنرمندان برگزار می‌شود.

وی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش فعالیت‌های این کانون‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول