اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفند ماه

پیشکسوتان ورزش گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان گیلان از تجلیل پیشکسوتان استان در نیمه اسفند ماه امسال خبر داد.

پیشکسوتان ورزش گیلان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در جلسه بررسی زمین‌های ورزشی در استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان 188 زمین را در سطح استان به منظور کاربری ورزشی شناسایی و به استانداری معرفی کرده است.

وی افزود: برگه‌های نسخه واگذاری این زمین‌ها که توسط بخشداری‌ها به اداره کل ورزش و جوانان داده شد برای گرفتن سند قطعی به اداره کل منابع طبیعی استان ارائه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به طرح احیای یک ‌هزار زمین روستایی و یک ‌هزار زمین شهری که توسط استاندار و وزیر ورزش مطرح شد، اضافه کرد: اگر این مهم اتفاق بیفتد سرانه ورزش از سرانه ورزشی که در برنامه پنجم توسعه که یک متر و دو سانتی‌متر بود افزایش بیشتری می‌یابد.

به گفته وی شهرداری‌ها، اداره کل منابع طبیعی، مدیر‌کل شهری و مدیرکل روستایی استانداری و دفتر فنی استانداری گیلان به کمک ورزش استان آمده‌اند تا سرانه ورزشی استان در روستاها و شهرها افزایش یابد.

بابایی اضافه کرد: تمام این اقدام‌ها برای توسعه ورزش و ایجاد فضای ورزشی در شهرها و روستاهای استان است.

*فعالیت 660 هیئت ورزشی گیلان

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان طبق آمار گذشته به گیلان بودجه می‌دهد، تصریح کرد: باید با جمع‌آوری اطلاعات و ارائه آمارهای جدیدی به وزارت ‌ورزش و جوانان از حق استان دفاع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه استان 660 هیئت ورزشی دارد، خاطرنشان کرد: وزارت‌ ورزش برای گیلان 560 هیئت ورزشی لحاظ کرده که برای هر هیئت 250 هزار تومان در نظر می‌گیرد و این رقم پاسخگوی نیازهای هیئت‌های ورزشی نیست.

وی از درخواست بررسی مسئله هیئت‌ها خبر داد و یادآور شد: پیگیر این مسئله هستیم تا حق هیئت‌ها ضایع نشود و از طرفی در سال جدید از هیئت‌های ورزشی که سالن منبع درآمدزایی ندارند حمایت می‌کنیم.

* 15 اسفند‌ ماه پیشکسوتان ورزش تجلیل می‌شوند

بابایی درباره تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان، تصریح کرد: سومین تجلیل از پیشکسوتان ورزش گیلان که بالای 50 سال سن دارند و در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک افتخار کسب کرده‌اند توسط کانون پیشکسوتان شناسایی شده‌اند و در تالار گلستان رشت تجلیل می‌شوند.

*اداره کل ورزش و جوانان جزو سه دستگاه برتر در حوزه عمران شد

وی درباره انتخاب اداره کل ورزش و جوانان به عنوان سه دستگاه برتر استان در امر پروژه‌های ورزشی، تصریح کرد: انتخاب این اداره کل در حوزه عمرانی بسیار خوشحال کننده است اما اگر در ساختار اداری نیز نظارت شود این اداره کل برتر می‌شود.

وی گفت: در یک سال اخیر در حوزه ساختار اداری و مالی نظم و انضباط خوبی انجام شد و هیئت‌ها و شهرستان‌ها نیز در این زمینه ساماندهی شدند.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول