اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ورزش و جوانان شیراز تاکید کرد

استعدادیابی در رده سنی پایه توسط هیئت‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ورزش و جوانان شیراز گفت: هیئت‌های ورزشی استعدادیابی را در رده سنی پایه با جدیت بیشتری دنبال کنند.

استعدادیابی در رده سنی پایه توسط هیئت‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز جواد زرین کلاه صبح امروز در چهارمین جلسه شورای ورزش و جوانان شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی هیئت ورزشی جانبازان و معلولان شیراز اظهار داشت: ما به جانبازان تا ابد مدیون هستیم و هر گامی را که به منظور حل مشکل آنان برداریم جز وظایف اصلی خود می‌دانیم و بررسی مشکلات هیئت ورزشی جانبازان و معلولان شیراز به منظور حل موضوع با محوریت حوزه معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری در کوتاه‌ترین زمان به عنوان نخستین مصوبه جلسه قرار گرفت.

رئیس شورای ورزش و جوانان شیراز با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی ورزش این شهرستان، خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها باید مشکلات ورزشی را قبل از طرح در شورای ورزش و جوانان بررسی و بعد از کارشناسی‌های لازم، آن را به شورا برای تصمیم‌گیری‌های لازم ارائه دهند.

زرین کلاه در ادامه با بیان اینکه قهرمان ورزشی باید همیشه در شرایط آمادگی قرار داشته باشد، تصریح کرد: یکی از ابزارهای لازم برای حفظ آمادگی قهرمانان ورزشی برگزاری مسابقات و فراهم کردن حضور آنان در لیگ‌های مختلف مرتبط ورزشی است.

وی افزود: انتظار داریم برنامه‌محوری سرلوحه کار هیئت‌های ورزشی شیراز باشد و در برنامه‌های تنظیم شده سال 92 خود به خوبی زمان برگزاری مسابقات مربوط به همان رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف زیر نظر کمیته فنی و کمیته استعدادیابی و نخبه‌پروری مشخص شده باشد.

رئیس شورای ورزش و جوانان شیراز با تاکید بر استعدادیابی ورزشی توسط مربیان مربوطه در ورزش این شهرستان، بیان کرد: هیئت‌های ورزشی استعدادیابی را در رده سنی پایه با جدیت بیشتری دنبال کنند و از نخبه‌پروری به منظور ارتقای جایگاه ورزش شیراز و افزایش تعداد مدال‌های قهرمانی آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیکی کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان در برنامه بلند مدت و میان‌ مدت غافل نشوند.

فرماندار شیراز با اشاره به عرضه دارو و پودرهای مکمل غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع در برخی باشگاه‌های ورزشی گفت: بر اساس گزارشی در شورای بهداشت و سلامت شیراز نگرانی‌هایی در عرضه برخی داروها و مکمل‌های غذایی غیرمجاز توسط برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب وجود داشت که بخشی از این کالاها در برخی باشگاه‌های ورزشی به صورت غیرقانونی عرضه می‌شود که اداره ورزش و جوانان شیراز باید نظارت خود را از این گونه فعالیت‌ها به منظور حفظ سلامت ورزشکاران در عین حال تبلیغات کاذب ماهواره‌ای افزایش دهد.

عزت‌الله جهانخواه قائم مقام شورای ورزش و جوانان و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان شیراز دارای استعدادهای فراوان ورزشی است که باید با یک برنامه‌ریزی منسجم نسبت به شناسایی استعدادهای موجود اقدام شود و اعتقاد راسخ داریم جایگاه ورزش شیراز با وحدت و همدلی موجود ارتقا می‌یابد.

در ادامه حسام زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر این شورا در شهرستان شیراز با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های ورزش و جوانان این شهرستان علاوه بر حفظ وضع موجود شهر شیراز توجه ویژه به ورزش بخش‌های تابعه بود که در همین راستا شوراهای ورزش و جوانان بخش‌های زرقان، ارژن و مرکزی شیراز فعال و جلسات مربوطه نیز با پیگیری مصوبات آن دنبال می‌شود.

به گزارش فارس، در چهارمین جلسه شورای ورزش و جوانان شیراز، روسای هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان، هیئت نابینایان، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، بوکس و شنا، به همراه اداره ورزش و جوانان زرقان گزارشی از عملکرد فعالیت‌های خود در سال جاری و برنامه‌های سال 92 ارائه کردند.

انتهای پیام/2448/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول